×
×

حضور گردشگران اروپایی در طرح گردشگری جامعه بنیاد تیره هیبت لو در فراشبند

  • کد نوشته: 2550
  • احسان قرقانی
  • ۲۷ مهر
  • ۰
  • مسؤول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فراشبند از حضور ۲۲ نفری گردشگران آلمانی و راهنمایان گردشگری در مناطق عشایری در این شهرستان خبر داد. به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس مرتضی کشاورز از حضور ۲۲ نفری گردشگران آلمانی و راهنمایان گردشگری در مناطق […]

    حضور گردشگران اروپایی در طرح گردشگری جامعه بنیاد تیره هیبت لو در فراشبند
  • مسؤول اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فراشبند از حضور ۲۲ نفری گردشگران آلمانی و راهنمایان گردشگری در مناطق عشایری در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان فارس مرتضی کشاورز از حضور ۲۲ نفری گردشگران آلمانی و راهنمایان گردشگری در مناطق عشایری در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این گردشگران بعد از دیدن تصاویر جاذبه‌های فراشبند و به‌ویژه جاذبه‌های زندگی عشایری علاقه‌مند شده بودند این سبک معیشت را از نزدیک تجربه کنند.

    وی افزود: به دلیل علاقه‌مندی گردشگران به زندگی عشایری در این شهرستان طرح گردشگری جامعه بنیاد تیره هیبت لو فراشبند به مدیریت علی‌اکبر امیری را در قالب بسته گردشگری انتخاب کرده و با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده در سطح این شهرستان از این حوزه و طبیعت بکر آن واقع در منطقه بندریگ از توابع بخش مرکزی فراشبند بازدید کردند.

    کشاورز اضافه کرد: با توجه به شرایط اقلیمی مناسب فراشبند در ماه‌های پیش رو، پیش‌بینی‌های قبلی و قابلیت محیط‌های عشایری، طبیعی و بومی حضور چشمگیر گردشگران خارجی و داخلی در این شهرستان انتظار می‌رود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *