×
×

آینده‌ سازان قهرمان قاطع لیگ برتر بانوان ایران

  • کد نوشته: 2974
  • احسان قرقانی
  • ۲۳ اسفند
  • ۰
  • آینده سازان در این بازی به برتری ۵-۱ دست یافت. هاجر دباغی، فاطمه عادلی، صفورا جعفری و فروغ موری (۲ گل) زننده گل های آینده سازان در این بازی بودند. تیمی که بهترین پاسور بازی های این فصل یعنی الهام فرهمند و همچنین فروغ موری یکی از بهترین گل زن بازی ها را در اختیار […]

    آینده‌ سازان قهرمان قاطع لیگ برتر بانوان ایران
  • آینده سازان در این بازی به برتری ۵-۱ دست یافت. هاجر دباغی، فاطمه عادلی، صفورا جعفری و فروغ موری (۲ گل) زننده گل های آینده سازان در این بازی بودند. تیمی که بهترین پاسور بازی های این فصل یعنی الهام فرهمند و همچنین فروغ موری یکی از بهترین گل زن بازی ها را در اختیار داشت.


    آینده سازان با کسب سه امتیاز این بازی ۴۷ امتیازی شد و بر سکوی قهرمانی تکیه زد. شهرداری بم با ۴۶ امتیاز و شهرداری سیرجان با ۴۵ امتیاز به عنوان دومی و سومی این رقابت ها دست یافتند. همچنین فروغ موری از تیم آینده سازان میهن نجف آباد با ۲۳ گل در رده دوم جدول گل زنان این فصل رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان قرار گرفت. زهرا حاتم نژاد از تیم پالایش گاز ایلام با ۲۵ گل خانم گل بازی ها شد، عنوان بهترین گلساز این دوره از رقابت ها نیز به الهام فرهمند تعلق گرفت.

     

     

    آینده سازان میهن نجف آباد در حالی بر سکوی قهرمانی لیگ برتر بانوان تکیه زد که در این فصل از بازی ها سپاهان و ذوب آهن دو نماینده فوتبال اصفهان در لیگ برتر دور از انتظار ظاهر شدند و شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارند و پیش تر بخت قهرمانی در جام حذفی را هم از دست داده بودند.

     


    رقابت تنگاتنگ این تیم با تیم های شهرداری بم و شهرداری سیرجان برای کسب عنوان قهرمانی موجب حساسیت و جذابیت بازی ها در هفته های پایانی شده بود. با این حال آینده سازان میهن نجف آباد با ۵ گلی که به تیم قشقایی زد مقتدرانه قهرمان شد و جای هیچ گونه حرف و حدیثی را باقی نگذاشت. جالب اینکه تنها گل تیم قشقایی شیراز هم گل به خودی بود.

     

     

    عکس ها: آریا جعفری

    منبع: ورزش سه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *