×
×

آئین نکوداشت و تجلیل از خانواده فرهیخته “گرگین پور”

  • کد نوشته: 3268
  • احسان قرقانی
  • ۴ بهمن
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، خانواده ی “گرگین پور” ستارگان فروزنده ى قوم بزرگ قشقایی هستند که شور و اعجاز پنجه هایشان در این کران جاریست. بپاس یک عمر خدمت این خانواده ی گرامی به فرهنگ و هنرِموسیقی قشقایی،  آئین نکوداشت و تجلیل از خانواده ى فرهیخته ى گرگین پور روز سه شنبه ١٢ بهمن ماه […]

    آئین نکوداشت و تجلیل از خانواده فرهیخته “گرگین پور”
  • به گزارش قشقایی آنلاین، خانواده ی “گرگین پور” ستارگان فروزنده ى قوم بزرگ قشقایی هستند که شور و اعجاز پنجه هایشان در این کران جاریست. بپاس یک عمر خدمت این خانواده ی گرامی به فرهنگ و هنرِموسیقی قشقایی،  آئین نکوداشت و تجلیل از خانواده ى فرهیخته ى گرگین پور روز سه شنبه ١٢ بهمن ماه ١٣٩۵ از ساعت ۱۸ الی ۲۱ همراه با سخنرانی دکتر منوچهر کیانى و دکتر نادر عبدالهى  با شعرخوانى ، شاعران فرهیخته ى قشقایی،  داوود حسن آقایی و على اصغر حسنی برگزار می شود.

    همچنین در این آئین ، قطعاتی از موسیقى قشقایی توسط دکتر فرهاد گرگین پور همراه با آواز دلنشین ابراهیم کهندل پور و هم نوازى  پیران درخشان و بهرام دلاور و تکنوازى سه تار رامین شریفى  اجرا خواهد شد.

    این مراسم در شیراز، ساحلی غربی، آمفى تئاتر مجتمع رفاهی جهاد دانشگاهی شیراز برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

    بدلیل محدودیت ظرفیت سالن، نیم ساعت قبل از شروع برنامه، درب سالن بسته شده و مراسم راس ساعت آغاز میشود.

    عکس:
    اساتید از راست: فرود گرگین پور، زنده یاد حبیب الله گرگین پور و دکتر فرهاد گرگین پور

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *