×
×

مهدی شیری: برنامه سرمربی بازیکنی ام را به باشگاه قشقایی اعلام کرده ام

  • کد نوشته: 4885
  • احسان قرقانی
  • ۲ تیر
  • ۰
  • هافبک باتجربه فوتبال ایران که سال گذشته در قشقایی شیراز توپ می زد احتمالا از ابتدای فصل جدید به عنوان سرمربی فعالیتش را آغاز می کند. مهدی شیری بازیکن سابق سرخابی های پایتخت مدت ها از چشم ها دور شده بود تا اینکه تیم قشقایی شیراز در جام حذفی حریف پرسپولیس شد. مهدی شیری با […]

    مهدی شیری: برنامه سرمربی بازیکنی ام را به باشگاه قشقایی اعلام کرده ام
  • هافبک باتجربه فوتبال ایران که سال گذشته در قشقایی شیراز توپ می زد احتمالا از ابتدای فصل جدید به عنوان سرمربی فعالیتش را آغاز می کند.

    مهدی شیری بازیکن سابق سرخابی های پایتخت مدت ها از چشم ها دور شده بود تا اینکه تیم قشقایی شیراز در جام حذفی حریف پرسپولیس شد. مهدی شیری با موها و ریش های سفید شده در قامت بازیکن قشقایی شیراز مقابل پرسپولیس به میدان رفت و توانست عملکرد خوبی هم داشته باشد. در نهایت هم پیروزی قشقایی در ضربات پنالتی یک مسابقه ماندگار را رقم زد.

    شیری حالا ماه ها بعد از آن بازی قصد دارد به عنوان سرمربی فعالیتش را در فوتبال ادامه دهد. او در این باره به خبرنگار “ورزش سه” گفت: من نیم فصل از این تیم قشقایی جدا شدم اما صحبت های جدیدی با مسئولان این باشگاه انجام دادم تا اگر شرایط مهیا شود به عنوان سرمربی- بازیکن معرفی شوم و کارم را شروع کنم.
    وی ادامه داد: من کلاس های مربیگری را از سال ۹۲ آغاز کردم و در حال حاضر هم مشغول طی کردن آخرین مدارج کلاس ها برای دریافت مدارک بالاتر هستم. در عین حال از نظر بدنی مشکلی برای بازی کردن ندارم و شرایط بدنی ام نرمال است. همچنان امکان دارد به فوتبال بازی کردن ادامه دهم اما هدفم مربی- بازیکن بودن است.
    هافبک سابق سرخابی های پایتخت درباره مذاکراتش با باشگاه های خواهان خود عنوان کرد: برنامه‌ای به مسئولان باشگاه قشقایی ارائه کرده ام که بر اساس آن سرمربی تیم باشم و بازی هم انجام دهم. احتمال دارد این اتفاق بیفتد. علاوه بر آن از چند تیم دسته سومی و دومی نیز پیشنهاد سرمربیگری دارم که اگر با قشقایی به توافق نرسم در آن تیم ها کارم را شروع می کنم. این تیم ها البته خارج از استان فارس هستند.
    شیری با فلش بک به بازی پرسپولیس و قشقایی شیراز تاکید کرد: به هر حال برای تیم هایی مثل قشقایی بازی کردن جلوی استقلال و پرسپولیس جذاب است. برای من این موضوع جالب است که با وجود بازی کردنم در استقلال و پرسپولیس اکنون هرکس مرا می بیند به عنوان بازیکن قشقایی می شناسد. به هر حال آن بازی در خاطره ها مانده و تا مدت ها هم از ذهن ها پاک نمی شود.
    شیری درباره آرزوهایش در مربیگری گفت: من پرسپولیسی هستم و همیشه پرسپولیس را ترجیح می دهم. از این رو آرزویم این است که روزی سرمربی پرسپولیس شوم و روی نیمکت این تیم بنشینم.
    وی با اشاره به جدایی سروش رفیعی از پرسپولیس و انتقادهایی که متوجه این بازیکن شده است، اظهار کرد: سروش جزو بهترین دوستان من است و با هم روابط خوبی داریم. در فوتبال حرفه ای این مسائل طبیعی است و با وجود اینکه شاید خیلی ها بگویند تیم الخور انتخاب خوبی برای رفیعی نبوده اما من اعتقاد دارم هر فوتبالیستی در کشور قطر هم می تواند پیشرفت کند. شاید این مساله زمینه را برای انتقال سروش به فوتبال اروپا فراهم کند. قطعا از نظر مالی هم برای سروش حضور در قطر خوب بوده اما من امیدوارم نیم فصل در قطر بازی کند و سپس راهی تیم های خوب اروپا شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *