×
×

مراسم رونمایی از کتاب “یاشیل آلما” اثری از فرود جهانگیری

  • کد نوشته: 5156
  • احسان قرقانی
  • ۱۰ مرداد
  • ۰
  • “در وصف نمیگنجد آن همه وجدی که من دارم” فرود جهانگیری| دیشب در محفل عاشقانه ادیبان، شاعران، نویسندگان و بزرگان ایلم قامتم از سروهای بلند شیراز هم بلندتر بود. در جوار ایلخان ادیب و هنرمند و انسان والامقام ایلم جناب آقای داریوش خان بهادری قشقایی، سر از پای نشناختم. با قدم های مهربانانه یاور و […]

    مراسم رونمایی از کتاب “یاشیل آلما” اثری از فرود جهانگیری
  • “در وصف نمیگنجد آن همه وجدی که من دارم”

    فرود جهانگیری| دیشب در محفل عاشقانه ادیبان، شاعران، نویسندگان و بزرگان ایلم قامتم از سروهای بلند شیراز هم بلندتر بود. در جوار ایلخان ادیب و هنرمند و انسان والامقام ایلم جناب آقای داریوش خان بهادری قشقایی، سر از پای نشناختم. با قدم های مهربانانه یاور و همسر استاد بهمن بیگی کبیر، بانو سکینه کیانی، فخر زمان را در خود حس کردم. حضور سخاوتمنداته استاد نازنینم جناب دکتر منوچهر کیانی قوت قلبی بود و مسرتی وصف ناپذیر. حضور استاد امراله یوسفی دردانه کم نظیر، نویسنده پرتلاش و پر مهر ایلم چراغی در دهلیز قلبم آویخت. دکتر محسن رجایی پناه الگوی همیشگی ام استاد حسینعلی قائمی شاعر پرشور و احساس ایلم بهاری پر از شکوفه را به ارمغان آورده بودند. استاد مهندس حسین حیدری، یار همیشه مهربان، قدم بر چشمان من نهاده بودند. استاد و دوست پرافتخار و شاعر سربلند ایلم، ارسلان میرزایی، از تمام درسهایی که به من داده بودند پرواز را هم به من آموختند. استاد و دوست نازنینم دکتر خیام جوکار شیبانی احساس مرا با تار و پود عشق در هم تنیدند. حضور شاعر پراحساس و پر مهر، جناب مهندس محمود کاویانی حلقه صمیمانه ما را مزین نموده بود. علیرضا خان شهبازی، هنرمند بزرگ و محبوب ایلم دعوتم را با قلبی مهربانانه پذیرفته بود. دکتر بهمن خلیلی دوست ادیب و مشوق همیشگی ام باز هم چون ستاره ای پرفروغ لبخند را به ارمغان آورده بود. هنرمند پرآوازه ایلم بهمن شهبازی با نوای ویلون جوان رعنا عارف کرمی، با صدای زیبای خود همه را و مرا به وجد آورد. افشین حاتمی کشکولی شاعر گرانقدر و مجری توانا بار دیگر مرا مدیون مهربانی ها و عنایت خویش نمود.
    بسیاری از دوستان، ادیبان، شاعران و مهربانان ایلم هم بودند. جناب آقای نوروز عباسی، سعید گرگین پور، خانم سهیلا نادری دره شوری -با همسر گرامیشان جناب آقای رحیمی-، آقای طوفان جهانگیرفام، خانم پریسا کاظمی، فرود اژدری، مهندس مهراب محمدنیا، امین قهرمانی و دختر دردانه اش نگار خانم، کهیار جهانگیری، عبدالرحیم مسعودیان، آیدین متحد پور، قاسم حسینی، حسن میرزایی، مهندس کیانوش بربری، خانم الناز خلیلی، مادر مهربانم، اعضای خانواده و فامیلم و دیگر عزیزانی که قدم رنجه فرموده و محفل ما را مزین کرده بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

    با سپاس ویژه از جوان سخاوتمند ایلم جناب آقای آرش صفری مدیر موسسه آوای هنر صولت قشقایی که دوستی و مرحمت و معرفت را به حد اعلای خود رسانید و با در اختیار گذاشتن این مکان به جهت اجرای مراسم رونمایی از کتاب “یاشیل آلما” مرا مدیون خویش نمودند.
    یاشیل آلما مجموعه ای از اشعار اینجانب و اندک توشه ای است که هم اکنون نشر، توزیع و در اختیار عموم قرار میگردد.
    این کتاب را به جامعه قشقایی و فرهنگ دوستان و ادیبان که دغدغه زبان و فرهنگ ایل را دارند تقدیم مینمایم.
    “تا چه قبول افتد و چه در نظر آید”
    با آرزوی بهترینها برای ایلم و عزیرانم در همه عرصه ها

     

    برچسب ها فرود جهانگیری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *