×
×

طی مراسمی در شهرضا از کتاب “قشقایی های ایران” رونمایی شد.

  • کد نوشته: 5405
  • احسان قرقانی
  • ۱۷ شهریور
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شهرضا، کتاب قشقایی های ایران  که نویسنده آن یک جامعه شناس غربی به نام پروفسور لوئیز بک هست و طی سال ها تحقیق و زندگی در بین عشایر قشقایی این کتاب را به نگارش درآورده و چندین سال پس از آن حمیدرضا جهاندیده آن را به فارسی برگردانده است. در […]

    طی مراسمی در شهرضا از کتاب “قشقایی های ایران” رونمایی شد.
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شهرضا، کتاب قشقایی های ایران  که نویسنده آن یک جامعه شناس غربی به نام پروفسور لوئیز بک هست و طی سال ها تحقیق و زندگی در بین عشایر قشقایی این کتاب را به نگارش درآورده و چندین سال پس از آن حمیدرضا جهاندیده آن را به فارسی برگردانده است.
    در ابتدای این مراسم دکتر جهانشاهی ضمن عرض خیر مقدم به حضّار محترم تریبون را در اختیار یعقوب قرقانی گذاشتند و ایشان هم از طرف موسسه حکیم جهانگیرخان قشقایی مقدم حضاران را گرامی داشتند.
    سپس استاد جهانشاهی مجری توانمند این برنامه به معرفی نویسنده و مترجم کتاب قشقایی های ایران پرداخت و در ادامه حمیدرضا جهاندیده مترجم کتاب، سر فصل ها و بخش هایی از این کتاب را توضیح دادند.
    در ادامه برنامه گروه موسیقی قشقایی به سرپرستی صمد سلمانی و با خوانندگی آقایان هوشنگ طاهری و طهمورث نادری به اجرا پرداختند.
    در پایان برنامه کتاب قشقایی های ایران با حضور جمعی از نویسندگان و مسئولین به دست فرماندار وقت شهرضا جناب مهندس محسن گلابی رو نمایی شد.

    این مراسم از طرف موسسه حکیم جهانگیرخان قشقایی برگزار شد . این موسسه مدتی اخیر نیز از سه کتاب قشقایی رونمایی کرده بود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *