×
×

قشقایی ها نیروی زمینی تهران را در شیراز زمین گیر کردند

  • کد نوشته: 5429
  • احسان قرقانی
  • ۲۲ شهریور
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شیراز، در یکی از مهمترین بازیهای لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز قشقایی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان نیروی زمینی تهران بود. نیمه اول این بازی به یک بازی متعادل از سوی هر دو تیم به پایان رسید و این تیم قشقایی بود که در نیمه دوم با ارائه […]

    قشقایی ها نیروی زمینی تهران را در شیراز زمین گیر کردند
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شیراز، در یکی از مهمترین بازیهای لیگ دسته دوم فوتبال ایران امروز قشقایی شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان نیروی زمینی تهران بود.

    نیمه اول این بازی به یک بازی متعادل از سوی هر دو تیم به پایان رسید و این تیم قشقایی بود که در نیمه دوم با ارائه یک بازی هجومی و برتر توانست یکی از چند موقعیت مسلم گلزنی را روی نبوغ جواد عباسی به گل تبدیل کند تا در پایان با کسب سه امتیاز شیرین به رده ی دوم جدول صعود کند.

    از حواشی جالب این بازی حضور سربازان نیروی زمینی ارتش شیراز بود که برای تشویق تیم نیروی زمینی تهران در ورزشگاه حاضر و ساماندهی شده بودند و البته مثل همیشه حضور پرشور هواداران تیم قشقایی که در سخت ترین روزها هم محبوب تیم خود را تنها نمی گذارند.

    اصغر اکبری همانند بازی قبل به دلیل محرومیت از جایگاه تیم قشقایی را هدایت می کرد.

    سامان فرجام دروازه بان تیم قشقایی در دو بازی این تیم دو کلین شیت ثبت کرده و علی عرب و سید کاظم رحمانی دو مدافع با تجربه و آماده قشقایی هم جزو بهترین های تیم قشقایی در دو بازی قبل بودند.

    تیم قشقایی هفته آینده در کرمان میهمان تیم مس نوین خواهد بود.

    در دیگر بازی های این گروه نتایج زیر رقم خورده است:

    مقاومت تهران۰ _ ۰فولاد نوین اهواز

    گل ابریشم تهران۰ _ ۱شاهین شهرداری بوشهر

    داماش گیلان ۲ _ ۰ ترمه دستجردی

    کارون اروند خرمشهر۲ _ ۰ نماینده مازندران

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *