×
×

قشقایی شیراز برابر تیم شموشک نوشهر پیروز شد

  • کد نوشته: 5693
  • احسان قرقانی
  • ۲۳ آبان
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از ایرنا ، در این بازی که از هفته یازدهم این مسابقات، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشت. تیم قشقایی شیراز در نیمه نخست با وجود اینکه بازی خوبی ارایه کرد اما […]

    قشقایی شیراز برابر تیم شموشک نوشهر پیروز شد
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از ایرنا ، در این بازی که از هفته یازدهم این مسابقات، عصر دوشنبه در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف خود گذشت.
    تیم قشقایی شیراز در نیمه نخست با وجود اینکه بازی خوبی ارایه کرد اما در دقیقه ۳۹ با ضربه شهرام عباد زاده دروازه اش باز شد و بازیکنان این تیم نیمه نخست با شکست به رختکن رفتند.
    در نیمه دوم نیز تیم قشقایی برای جبران گل خورده بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست در دقیقه ۴۹ با ضربه هادی خادم، گل تساوی را درون دروازه شموشک نوشهر جای دهد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.
    در ادامه این نیمه بازهم برتری از آن شاگردان اصغر اکبری سرمربی تیم قشقایی شیراز بود و در دقیقه ۷۹ سهیل نیک نام از روی نقطه پنالتی دروازه تیم شموشک نوشهر را برای دومین بار باز کرد و سرانجام این بازی با برتری ۲ بر یک به سود میزبان پایان یافت.
    تیم قشقایی شیراز با این پیروزی با ۱۶ امتیاز در رده پنجم گروه یک قرار گرفت.


    رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۳۳ تیم در سه گروه ۱۱ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله مقدماتی، چهار تیم از هر گروه راهی مرحله دوم خواهند شد.
    در مرحله دوم ۱۲ تیم راه یافته به ۲ گروه ۶ تیمی تقسیم خواهند شد و در پایان تیم های نخست هرگروه جواز صعود به لیگ دسته اول را در سال ۹۷ کسب خواهند کرد و تیم های دوم هر گروه هم به مرحله حذفی خواهند رفت.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *