×
×

هم اندیشی کلیه عوامل دولتی و مردم نهاد فرش در فارس

  • کد نوشته: 5799
  • احسان قرقانی
  • ۸ آذر
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شیراز، در این هم اندیشی که به بررسی نقاط ضعف و قوت  فرش فارس از سال ۸۵ و تجمیع اولین نشست تجار بازار وکیل و فیروزآباد در نمایشگاه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۵و با توجه به رقابت های فر استانی و ملی پرداخته و مواردی چند از این هم اندیشی حاصل شد: […]

    هم اندیشی کلیه عوامل دولتی و مردم نهاد فرش در فارس
  • به گزارش قشقایی آنلاین از شیراز، در این هم اندیشی که به بررسی نقاط ضعف و قوت  فرش فارس از سال ۸۵ و تجمیع اولین نشست تجار بازار وکیل و فیروزآباد در نمایشگاه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۵و با توجه به رقابت های فر استانی و ملی پرداخته و مواردی چند از این هم اندیشی حاصل شد:

    در ابتدای بحث کلیه عوامل مشارکت کننده فرش دستباف در  سال های اخیر و تاریخچه فعالیت های تجربی واحد هایی از جمله اتحادیه روستایی و شهری و انجمن ها و تعاونی های برتر و کارآفرینان حوزه فرش و همچنین پیوست های ارتقای خدمت واحد های کمیته امداد امام خمینی (ره)،جهاد کشاورزی،اداره تعاون ،کار و بهزیستی و شهرک صنعتی و اتاق اصناف و تعاون و  شاخص ترین واحد ( اداره فرش) استان به تجمع تجارب واحد های اثر گذار در خصوص هدایت، گسترش و ارتقای کیفی و کمی عوامل تولید ،توزیع و صادرات پرداختند.

    در طول برگزاری جلسه اعلام شد که بر اساس تحقیقات به عمل آمده در چند ماه اخیر از هر واحد یک نماینده موافق شناسایی و جهت دعوت در اولین کمیته تخصصی در فارس برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

    در این نشست که دلسوزان حوزه فرش در آن حضور داشتند، تصمیم گرفته شد تا چالش های درونی با قرار گرفتن هر واحد به تلاشی همگن جهت رفع مشکلات فنی، تخصصی و اجرایی فرش فارس بی انجامد و در خصوص تسهیلات، گسترش تولیدات و حتی گشایش بازار صادراتی جلسات مستمر برگزار شده و نتیجه به صورت مکتوب در اختیار کلیه حاضرین قرار گیرد. و به صورت رسمی درج شده و انتقال یابد.

    برای کسب نتایج بهتر نسبت به گذشته در نظر گرفته شد تا در ادامه از امکانات هر کدام از نمایندگان عضو و با توجه به ضوابط کمیته میهمانان مرتبط دعوت و در جهت رفع عیوب  و ارتقای قوت ها تلاش جمعی صورت پذیرد.

    گفتنی ست اولین نشست همگانی عوامل حقوقی و حقیقی فرش در سال ۹۶ به زودی برگزار و نتایج توافق و تعاملات آن جهت ادامه طریق به اطلاع عموم خواهد رسید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *