×
×

از فیلم دامون ششبلوکی در باکو رونمایی شد

  • کد نوشته: 6014
  • احسان قرقانی
  • ۱۵ بهمن
  • ۰
  • فیلم مستند جدید دامون ششبلوکی که روایتی از موسیقی مقام چهارگاه آذربایجان است و توسط گروه موسیقی دلنوازان به سرپرستی فرامرز گرمرودی اجرا شده بود در باکو رونمایی شد. به گزارش قشقایی آنلاین، از اعضای گروه دلنوازان که از اساتید برجسته کنسرتوار موسیقی آذربایجان هستند می توان به فرامرز گرمرودی، الشن منصوراف ، علی آقا […]

    از فیلم دامون ششبلوکی در باکو رونمایی شد
  • فیلم مستند جدید دامون ششبلوکی که روایتی از موسیقی مقام چهارگاه آذربایجان است و توسط گروه موسیقی دلنوازان به سرپرستی فرامرز گرمرودی اجرا شده بود در باکو رونمایی شد.

    به گزارش قشقایی آنلاین، از اعضای گروه دلنوازان که از اساتید برجسته کنسرتوار موسیقی آذربایجان هستند می توان به فرامرز گرمرودی، الشن منصوراف ، علی آقا سعدی اف، شیرزاد فتحعلی اف، کامران کریم اف، قالب هاشم اف و فرید بابا اف اشاره کرد.

    فیلمبرداری این فیلم در باکو و شکی به کارگردانی دامون شش بلوکی و عوامل گروه :عباس رحیمی و سجاد سپهری شکیب از ایران و تارزان اکبراف از باکو و ویژوال افکت : جعفر مالمیر صدا :ولایت قهرمانف و مراحل مونتاژ در استدیو سماوات … انجام گردید.

    مراسم رونمایی این فیلم با حضور چهره های ماندگار هنری آذربایجان از جمله عارف بابایف ،آیگون بایرام اوا،نزاکت تیموراوا،ابراهیم منصوراف،جیحون الله وردی اف، پروفسور علی شامیل و… در مرکز موسیقی مقام آذربایجان برگزار شد و سپس مورد نقد و بررسی قرار گرفت. .

    دامون ششبلوکی در این مراسم سخنرانی داشت که در ابتدا به اصالت ترک قشقایی و ایرانی خود اشاره داشت و در ادامه اظهار امیدواری کرد که شرایط مناسبی برای تبادلات فرهنگی و هنری بین دو کشور ایران و آذربایجان فراهم شود.

    این برنامه توسط شبکه تلوزیونی مدنیت و آز تی وی و رادیو باکو پوشش داده شد و همچنین خبرنگارانی از چندین خبرگزاری و روزنامه های کثیرالانتشار آذربایجان حضور داشتند که از جمله آنها به سردبیر نشریه مطرح قوبوستان و  خبرنگار فارسی و روسی مشهور (آفد اسلام ) میتوان اشاره نمود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *