×
×

دلتا اف ایکس، نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲

  • کد نوشته: 29943
  • احسان قرقانی
  • ۱۰ آبان
  • ۰
  • دلتا اف ایکس، نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ بروکر دلتا اف ایکس، امسال در جریان برگزاری همایش فارکس اکسپو دبی توانست جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ رو کسب کند. از آنجا که دلت…

    دلتا اف ایکس، نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲
  • بروکر دلتا اف ایکس، امسال در جریان برگزاری همایش فارکس اکسپو دبی توانست جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ رو کسب کند. از آنجا که دلتا اف ایکس، کارگزاری است که به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد، پیشرفت این بروکر، برای ایرانیان بسیار مورد توجه است و می‌توانند با خیال راحت‌تری به سرمایه‌گذاری در فارکس بپردازند.

     

    درباره دلتا اف ایکس و چگونگی دریافت جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه ۲۰۲۲

    فستیوال فارکس اکسپو دبی چند سالی است که محل گردهمایی علاقه‌مندان و شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه بازارهای مالی و فارکس است. این مراسم که بزرگ‌ترین همایش در زمینه فارکس در منطقه آسیا و خاورمیانه است از اهمیت خاصی بین فعالان این حوزه برخوردار است. معمولاً در فارکس اکسپو دبی مهم‌ترین بروکرهای فعال در خاورمیانه، سرمایه‌گذاران بزرگ، شرکت‌ها و سایر فعالان مربوط به بازار فارکس شرکت می‌کنند و همه نگاه‌ها به خروجی این مراسم است. همیشه در پایان نمایشگاه، کارشناسان و متخصصان اقدام به معرفی برترین‌های این حوزه در سال جاری می‌کنند. امسال نیز این مراسم با اهدای جوایزی در زمینه‌های مختلف، در تاریخ ۲۸ آبان ۱۴۰۱ به پایان رسید.

     

    بروکر دلتا اف ایکس که معروف به استفاده از فناوری‌های روز جهان است توانست جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ را به خود اختصاص دهد. این بروکر نام آشنا حدود ۱۳ است که در جهان مشغول فعالیت است و تا کنون توانسته جوایز متعدد دیگری را کسب کند. از جمله افتخارات دلتا اف ایکس در سال‌های گذشته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • بهترین بروکر جهان در سال ۲۰۲۱
    • بهترین بروکر خاورمیانه سال ۲۰۲۱
    • بهترین بروکر ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲
    • بهترین بروکر به لحاظ ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری در سال ۲۰۲۱
    • نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲

    کارگزاری فارکس دلتا اف ایکس برنده جایزه بروکر نوآور سال 2022 در فارکس اکسپو

    اینها تنها بخشی  از افتخاراتی است که این بروکر فارکس در سال‌های گذشته موفق به کسب آنها شده است. این بروکر که در سال ۲۰۰۹ آغاز به کار کرد، تقریباً هرساله توانسته پیشرفت قابل توجهی کند و همین امر سبب رضایت بالای مشتریان از دلتا اف ایکس بوده است.

    از مهم‌ترین ویژگی‌های دلتا اف ایکس برای یک تریدر حرفه‌ای می‌توان به وجود حساب‌های متنوع با آفرهای ویژه، وجود بونس‌های جذاب، پشتیبانی ۲۴ ساعته فارسی زبان، واریز و برداشت ریالی به ساده‌ترین شکل ممکن و . … است. اینها ویژگی‌هایی است که هر کاربر ایرانی انتظار دارد یک بروکر حرفه‌ای به او ارائه دهد. حالا به این ویژگی‌ها جایزه نوآورترین بروکر خاورمیانه در سال ۲۰۲۲ نیز اضافه شده است.

     

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *