×
×

بازار
چه مدل های ابرویی در ۲۰۲۳ ترند هستند؟

  • کد نوشته: 31252
  • احسان قرقانی
  • ۱۹ اردیبهشت
  • ۰
  • مدل ابرو جدید امروزه ابروهای طبیعی و نچرال  است که طرفداران بیشتری دارند. هرچه ابروهای طبیعی تری داشته باشید، زیبایی طبیعی صورتتان افزایش پیدا می کند. ابروهایی که بسیار پررنگ باشند یا به صورت کادری مشخص باشند، مورد پسند بسیاری افراد نیستند. در واقع امروزه پر کردن ابرو با تکنیک های شبیه سازی تارهای ابرو بسیار […]

    چه مدل های ابرویی در ۲۰۲۳ ترند هستند؟
  • مدل ابرو جدید امروزه ابروهای طبیعی و نچرال  است که طرفداران بیشتری دارند. هرچه ابروهای طبیعی تری داشته باشید، زیبایی طبیعی صورتتان افزایش پیدا می کند. ابروهایی که بسیار پررنگ باشند یا به صورت کادری مشخص باشند، مورد پسند بسیاری افراد نیستند. در واقع امروزه پر کردن ابرو با تکنیک های شبیه سازی تارهای ابرو بسیار رواج دارد.

     

    چه ابرویی جذاب تر است؟

    انواع مدلهای ابرو وجود دارد اما فرم مدل ابرو باید با توجه به اجزای چهره و چشم ها انتخاب شود. اگر دارای صورت ظریفی هستید، باید از پهن کردن بیش از اندازه ابرو خودداری کنید. فرم ابروها را حتما با توجه به تناسب اجزای چهره انتخاب کنید. برای انتخاب فرم ابرو، درشت بودن چشم و فاصله چشم و ابرو را در نظر داشته باشید.

    چگونه مدل ابرو مناسب صورت خود را انتخاب کنیم؟

    برای انتخاب مدل باید به تناسب اجزای چهره با فرم ابرو توجه داشته باشید. برای انتخاب مدل ابرو می توانید با مشاوران حرفه ای مرکز تخصصی مریم حمزه ای مشورت کنید. مشاوران این مرکز پس از بررسی عکس چهره تان، فرم های پیشنهادی را به شما ارائه می دهند و برای انتخاب فرم نهایی کمک تان می کنند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید