×
×

تغییرات فنی و مشخصات رفاهی نیسان قشقایی ۲۰۱۹

  • کد نوشته: 7442
  • احسان قرقانی
  • ۷ آذر
  • ۰
  • مدل پایه‌ قشقایی ۲۰۱۹ مدل تک دیفرانسیل S است که ۲۲ هزار دلار قیمت دارد و قیمت آن در مقایسه با مدل نیمه ی ۲۰۱۸ حدود ۱۳۰ دلار بیشتر شده. نیسان اعلام کرده دلیل افزایش قیمت این مدل اضافه شدن سیستم هشدار درهای عقب به این خودرو است. لیست امکانات استاندارد این مدل شامل سیستم […]

    تغییرات فنی و مشخصات رفاهی نیسان قشقایی ۲۰۱۹
  • مدل پایه‌ قشقایی ۲۰۱۹ مدل تک دیفرانسیل S است که ۲۲ هزار دلار قیمت دارد و قیمت آن در مقایسه با مدل نیمه ی ۲۰۱۸ حدود ۱۳۰ دلار بیشتر شده. نیسان اعلام کرده دلیل افزایش قیمت این مدل اضافه شدن سیستم هشدار درهای عقب به این خودرو است. لیست امکانات استاندارد این مدل شامل سیستم مالتی مدیای مجهز به اندروید اتو و اپل کارپلی نیز می شود.

    تیپ های مختلف نیسان قشقایی در آمریکا S، SV و SL نام دارند که همگی آنها به صورت دیفرانسیل جلو بوده ولی با سیستم چهارچرخ محرک نیز قابل خریداری هستند. نیسان همچنین برای تیپ های SV و SL رنگ های جدید بدنه و پکیج تجهیزات پریمیوم را در نظر گرفته است.

    نیسان قشقایی ۲۰۱۹ در بخش امکانات با تجهیزاتی همچون سیستم کمکی رانندگی پروپایلوت و نیسان Safety Shield 360 قابل خرید است. مدل های SL به صورت استاندارد به این امکانات مجهزند و در مدل های SV هم می توان این تجهیزات را سفارش داد. سیستم پروپایلوت نیسان، یکی سیستم کمکی رانندگی است که می‌ تواند در برخی مسیرهای همانند بزرگراه ها کنترل خودرو را بر عهده بگیرد.
    سیستم نیسان safety shield 360 هم شامل تجهیزاتی ایمنی همچون سیستم هشدار نقطه کور، ترمز خودکار اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، رادار بین خطوط، سیستم هشدار خودروی پشت سر و چراغ های هوشمند است.

    سایر آپشن هایی که برای نیسان قشقایی ۲۰۱۹ قابل سفارش هستند شامل دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار بین خطوط و سیستم رانندگی بین خطوط هوشمند هستند.
    نیسان قشقایی ۲۰۱۹ همانند گذشته در بازار آمریکا با موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر به قدرت ۱۴۱ اسب بخار و تنها با یک گیربکس CVT از نوع Xtronic عرضه خواهد شد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *