×
×

دکتر هومان عسکری؛ سوء مدیریت و بی تدبیری بالاتر از همه مشکلات دل مردم را به درد آورده است

  • کد نوشته: 26902
  • احسان قرقانی
  • ۲۱ بهمن
  • ۰
  • دکتر هومان عسکری کاندیدای قشقایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای بی بی جان آباد سخنرانی کرد. دکتر عسکری در جمع مردم روستای بی بی جان آباد گفت:لابی گری و دلالی در مجلس باعث شده است که بدترین و ضعیف ترین مجلس تاریخ مجلس دهم باشد که نمره ۱۲را هم به […]

    دکتر هومان عسکری؛ سوء مدیریت و بی تدبیری بالاتر از همه مشکلات دل مردم را به درد آورده است
  • دکتر هومان عسکری کاندیدای قشقایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای بی بی جان آباد سخنرانی کرد.

    دکتر عسکری در جمع مردم روستای بی بی جان آباد گفت:لابی گری و دلالی در مجلس باعث شده است که بدترین و ضعیف ترین مجلس تاریخ مجلس دهم باشد که نمره ۱۲را هم به زور داده اند که گفتند اگر نمره پایین تر بدهیم این مجلس در تراز نظام محسوب نمی شود و چرا باید هزینه این رفتارهای زشت و دلالی ها را مجموع نظام بپزدازد.
    عسکری اظهار کرد:کشور ما در کمند بسیاری از مشکلات در دهه اخیر گرفتار شده شده است از بحث سیل،آب،زلزله،افزایش طلاق،کاهش ازدواج گرفته تا بحث از رفتن سرمایه عمومی که همان مردم هستند که بی انگیزه شده اند.

    سوء مدیریت و بی تدبیری

    وی افزود:اما بالاتر از همه مشکلات موضوعی که دل مردم را به درد می آورد سوء مدیریت و بی تدبیری است و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند همه مشکلات از بیرون کشور نیست در حالی که در جنگ هشت ساله تمام دنیا علیه ما بودند، اما وقتی نگاه به داخل باشد و همه با هم باشیم، پس مطمئن باشید که اگر تدبیر و مدیریت صحیح صورت بگیرد مشکلات هم بوجود نمی آید.

    چه لزومی است که این مجلس باشد

    عسکری اظهارکرد:حرف ما مردم این است که اگر قرار است قانون مصوب کرده باشد که قیمت های اجناس اساسی که باعث تاثیر در قیمت های دیگر می شود که از جمله حامل های انرژی که این موارد باید مجلس مصوب کند ،ما می گوییم مجلسی که توانایی این را ندارد که جلوی افزایش قیمت هزارتومان به ۳هزار تومان را بگیرد ،جلوی افزایش ارزاق و مایجتاج را بگیرد ، مجلسی که نظارت بر کار خودرو سازان نداشته باشد پس این مجلس وقتی توانایی ندارد یارانه ۴۵هزارتومان را افزایش بدهد،پس به چه دردی می خورد و چه لزومی است این مجلس باشد؟!.

    کاندیدای انتخابات مجلس تصریح کرد:بنابراین آیا اشکال از وجود مجلس است ،هرچند تاریخ قانون گذاری در این ۴۰ساله نشان داده که مجلس در بزنگاه ها و نظارت ها جزو قوی ترین قوای کشور بوده و اما در این چند ساله اخیر مجلس به جای اینکه وکیل مردم و دلسوز باشد و منافع ملی را در نظر بگیرد به سمت دلالی و درآمد زایی سوق پیدا کرده است.

    ۷۰نماینده کارمند رسمی شرکت نفت

    وی اظهارکرد:چگونه از حدود ۲۸۰نماینده مجلس حدود ۷۰نفر از آنها کارمند رسمی شرکت ملی نفت ایران شده اند و آیا این نماینده عزت و شجاعت را می تواند تشخیص بدهد که جلوی وزیر محکم بایستد که آقای وزیر شما اشتباه می کنید،پس قاعدتا معلوم است که منافع شخصی خودش را در نظر می گیرد پس معلوم است که چنین نماینده ای نمی تواند توانمند و موثر برای مردم باشد.

    عسکری گفت:نماینده ای که معلم است و به مجلس می رود و بعد از دوران نمایندگی اش سر از تهران در می آورد و می شود کارمند رسمی نفت،که برای دادن چنین امتیازی به یک کارمند چقدر ما الان در سطح گچساران داریم که چندین سال منتظر هستند که رسمی نفت بشوند و اینجا قول و قرار می دهند که رسمی می کنیم اما برای اینکه خودشان را از معلمی به رسمی نفت در بیاوردند منافع خودشان را در نظر می گیرند و با دروغ ها و فریب ها نیز قول و قرارهایی که داده اند را فراموش می کنند .

    مجلس در تراز انقلاب

    کاندیدای انتخابات مجلس افزود:مجلس باید در تراز انقلاب باشد که در گام دوم انقلاب، مجلس باید کسانی باشد که درد مردم را بفهمند،انسان های شجاع، باسواد و دلسوز و افرادی که اگر کسی برای مسائل شخصی زنگ بزند عذر خواهی بکند و بگوید بگذارید که من وظیفه نمایندگی ام را انجام دهم.

    گزارش ویدیویی از دیدار مردمی و سخنرانی دکتر هومان عسکری در گچساران

    گزارش تصویری از دیدار مردمی و سخنرانی دکتر هومان عسکری در گچساران

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید