×
×

دکتر هومان عسکری؛ من عیارم مشخص است و معامله نکردم

  • کد نوشته: 26915
  • احسان قرقانی
  • ۲۲ بهمن
  • ۰
  • اگر قرار بر نامردی بود من از شمایی که برای معامله رفته اید بهتر می توانستم معامله کنم اما من عیارم مشخص است

    دکتر هومان عسکری؛ من عیارم مشخص است و معامله نکردم
  • از گچساران دکتر هومان عسکری کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه گچساران و باشت امشب در جمع مردم محله رادک گچساران با تبریک دهه مبارک فجر و دعوت از هوادران خود به جهت حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از طایفه چهارده چریک که میزبان جلسه بودند تقدیر و تشکر کرد.
    وی که کاملا به زبان ترکی صحبت می کرد با بیان خاطرات خود در خوزستان و راه اندازی مجله اویان و دوستان چهارده چریک خود اظهار داشت: من روی سفره چهارده چریک بزرگ شده ام و اگر به اینجا رسیده ام مدیون بزرگان چهارده چریک هستم.
    وی ادامه داد: دوستان و سروران من روزی قشقایی در این شهر وحدت کرد و توانست یکدست در شورای شهر حضور پیدا کند اما ببینید با نفاق و فتنه با قشقایی ها چه کردند.
    عسکری تصریح کرد: تاریخ فراموش نخواهد کرد در سال ۵۸ رای قشقایی در این مناطق به چه میزان بود.
    وی گفت: آن زمان که بابامنیر بخشداری داشت نورآباد نداشت و روزی قرار بر بحث شهرستان بود.
    عسکری افزود: آن بلایی که آنجا بر سر قشقایی آوردند امروز به دنبال آن هستند که بر سر قشقایی های اینجا بیاورند و یادمان نمی رود با سردار خورشیدی قشقایی ها چه کردند.
    وی بیان کرد: این را به جرات می گویم بحث من هومان عسکری نیست ما آمده ایم که قشقایی را بیدار و زنده نگهداریم.
    عسکری گفت: یک عده گفتند ترک کاندید نداشته باشد خوب در قبال آن چه چیزی نصیب قشقایی می شود سوال من از این آقایان این است مگر نمی گویی ترک ها در دور گذشته ۷۰ درصد به شما رای دادند اما شما فقط برای چند نفر کار کردید؛ آیا ترک ها هم به اندازه ۷۰ درصد دیدید.

    این کاندیدای قشقایی ادامه داد: من بهترین پست ها و پیشنهادات را داشتم که نیایم اما تمام اینها را با بوی عرق کلاه یک قشقایی عوض نمیکنم.
    عسکری خاطرنشان کرد: من اگر بخواستم معامله کنم می توانستم اما غرور قشقایی به من اجازه نداد و من را رصد کردند تا در مدتی که در تهران به دنبال حل مشکلات رد صلاحیت بودم با من وارد معامله شوند اما یاد شما در مقابل من بود و حاضر نشدم جواب آنها را بدهم.
    وی گفت: مگر ما در ایلمان مرد نداریم که کاندیدا نداشته باشیم و من عزت قشقایی را با دنیا عوض نمی کنم.
    عسکری ادامه داد: دور گذشته جو شدیدی بر علیه کاندید قشقایی انجام دادند و سم پاشی کردند امروز به من می گویند اجاره ای و به دنبال سم پاشی هستند اما من در مقابل آنها ایستاده ام.
    وی با بیان اینکه؛ اینها کنار این آقا راه می روند تا به یک پست موقت برسند گفت :قبل از اینکه بیایم به من گفتند از جلو نترس مراقب باش از پشت نزنن شما را.
    وی خطاب به نماینده اظهار داشت : هشت سال بودی چه ثمره ای داشتی و تو نباید خانه به خانه بروی دیگر امروز باید بنشینی و ببینی مردم به عملکرد شما چه رایی می دهند.
    یک جاده برای باباکلان چند سال است می خواهند بزنند که هر روز یک بهانه می آورند اگر همین جاده را به چند افغانی داده بودند تا الان تمام شده بود.
    عسکری تصریح کرد: من کنارم پیمانکار نیست بلکه مردم هستند و تمام سم پاشی ها را برعلیه من انجام دادند و وقتی رد صلاحیت شدم دیدم چقدر برادران ترک من بر علیه من گزارش دادند ببینید اینها به دنبال چه معامله ای بودند.
    من آدم رسانه ای هستم که مرتب در صدا و سیما حضور داشتم و کاملا وضعیت منطقه را می‌شناسم اما امروز خوشحال هستم در کنار شما آمده ام برای خدمت به شما.
    عسکری خاطرنشان کرد : اینها با من مشکل ندارند بلکه با قشقایی مشکل دارند و بس و من به اینها می گویم اینبار خواهید دید ترک قوم گرا نیست و به برادران خودم می گویم برای چه کسی پله می شوید بیایید کنار هم باشیم.
    عسکری یادآور شد: زورشان را در تهران زدند موفق نشدند و مطمن باشید اینبار هم در دوم اسفند موفق می شویم و بدانید اینها زور الکی می زنند حتی اگر اگر به مجلس هم بروند که نمی روند با این مجلس انقلابی اعتبارنامه آنها تایید نمی شود.
    عسکری افزود: به برادران ترک من که رفتند برای معامله به آنها می گویم به من هم زنگ زدند اما من جواب ندادم چون عیار من مشخص است و بدان عرق آن چوپان ارزشش برای من بیشتر از این هاست.
    این کاندیدای این دوره گچساران و باشت گفت: من روی سفره قشقایی بزرگ شده ام و نمی توانم معامله کنم و بدانید آنها که به دنبال معامله رفتند آبرویی نزد قشقایی ندارند و این را خودشان به خوبی می دانند.
    اینها چه منطقی دارند می گویند من کاندید بودم احمد حیدری کنار نرفته است و اینها فقط به دنبال اختلاف هستند و مطمن باشید اگر کاندید قبول شد به شما همیشه خواهد گفت شما به برادرتان خیانت کردید و این حرکت شما برای همیشه در ذهن فرزندان قشقایی خواهد ماند.
    این دوره دوره طلایی قشقایی هاست و همه شما هومان عسکری و قشقایی و صولت الدوله هستید.

    اگر قرار بر نامردی بود من از شمایی که برای معامله رفته اید بهتر می توانستم معامله کنم اما من عیارم مشخص است.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید