×
×

بهمنیار واحدی پور؛ انتخابات مجلس مسابقه ای برای خدمت به مردم است

  • کد نوشته: 27027
  • احسان قرقانی
  • ۲۴ بهمن
  • ۰
  • بهمنیار واحدی پور کاندیدای مجلس شورای اسلامی ازحوزه انتخابیه عسلویه ،جم ،کنگان ودیّر در گفتگو با با اشاره به منشور اخلاق انتخاباتی نامزدی خود را شرکت در مسابقه ای برای خدمت به مردم خواند وگفت: همه فعالیت ها و همه عملکرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم است. آنها می خواهند وارد […]

    بهمنیار واحدی پور؛ انتخابات مجلس مسابقه ای برای خدمت به مردم است
  • بهمنیار واحدی پور کاندیدای مجلس شورای اسلامی ازحوزه انتخابیه عسلویه ،جم ،کنگان ودیّر در گفتگو با با اشاره به منشور اخلاق انتخاباتی نامزدی خود را شرکت در مسابقه ای برای خدمت به مردم خواند وگفت: همه فعالیت ها و همه عملکرد نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خدمت به مردم است. آنها می خواهند وارد دستگاه ه مقننه شده و با نظارت بردستگاه های اجرایی به مردم خدمت کنند و از آنجایی که همه کاندیداها افرادی متدین و مومن هستند به طور قطع اخلاق اسلامی را هم رعایت خواهند کرد.

    وی افزود: کاندیداها از تخریب رقبا خودداری خواهند کرد و فقط با بیان برنامه ها، اهداف و ویژگی هایی که دارند مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات تشویق می کنند و با تکیه بر رفتار و اخلاق اسلامی به مردم کمک می کنند تا در انتخاب افراد اصلح موفق تر باشند.

    نامزد مستقل مجلس شورای اسلامی دراین حوزه با اشاره به ویژگی های مجلس کارآمد و نماینده شایسته برای مجلس شورای اسلامی گفت: مجلسی کارآمد است که در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بردارد، قوانین و مقرراتی را وضع کند که در جهت خدمت به مردم کشور بوده و در جهت حفظ هویت ایرانی باشد و در مقابل تهدیدات و فشارهای بیگانگان مقاومت کند. این مجلس نیاز به نماینده ای شجاع دارد، نماینده ای که به سوگندی که می خورد پایبند است و همه توان و تخصص خود را برای کارآمدی مجلس شورای اسلامی به کار می بندد.

    وی که در اجتماع پرشور هواداران خود در ساعات آغاز رسمی فعالیت تبلیغات کاندیداها صحبت میکرد در خصوص عملکرد مجلس دهم اظهارنظر کرده و گفت: مجلس دهم به دلیل آنکه تلاش زیادی را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم داشت تعامل و تفاهم خوبی را با دولت انجام داد اما نکته قابل ذکر این بود که هر وقت مجلس ودولت با اتفاق نظر در مورد مصوبه ای برای خدمت به مردم حرکت می کردند برخی رسانه های خاص مجلس را وکیل الدوله می نامیدند واگر هم نمایندگان مجلس براساس نظرات کارشناسی به نقد برخی از طرح های دولت می پرداختند همین رسانه ها سعی می کردند چنین وانمود سازند که دولت و مجلس با هم اختلافات اساسی دارند در حالی که دعوایی اگر بود برای پیشرفت کشور بود و هرگز در جهت اهدافی نبود که غربی ها و عوامل آنها در سر داشتند و همه اینها در جهت خدمت بهتر به مردم بود.

    وی در خصوص تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم گفت: در تمام عرصه های کشورمان قوانین خوبی داریم که باید اجرا شود بعد نظارتی مجلس باید به گونه ای رشد یابد که کارآمدتر و کاربردی تر باشد هرچند که بعد نظارتی مجلس دهم هم بیشتر و کیفی تر از گذشته بود.

    وی با اشاره به حضور مردم در پای صندوق های رای گفت: مردم ایران، آگاه و با شعور سیاسی، دینی و فرهنگ بالاهستند که این هم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. مردم در هر دوره از انتخابات با حضور پرشورشان در پای صندوق های رای می خواهند ثابت کنند که برای سرنوشت خودشان ارزش قائل هستند و می خواهند خودشان سرنوشت خودشان را رقم بزنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید