×
×

دکتر عسکری در جمع پرشور باباکلانی ها: هر کس از مناظره فرار کند، نشانه ضعف اوست.

  • کد نوشته: 27064
  • احسان قرقانی
  • ۲۵ بهمن
  • ۰
  • ✅ امروز مردم فهیم و همیشه در صحنه باباکلان با استقبال گرم از دکتر هومان عسکری حمایت خود را اعلام نمودند. ✅ حاج اکبر بمانی با خبرهای داغ آمده بود. او در این همایش، از حضور سه نخبه متخصص و کاردان ایل، ایثارگر و جانباز حاج احمد خورشیدی، مهندس حاج علی پولادی وندا و مهندس […]

    دکتر عسکری در جمع پرشور باباکلانی ها: هر کس از مناظره فرار کند، نشانه ضعف اوست.
  • ✅ امروز مردم فهیم و همیشه در صحنه باباکلان با استقبال گرم از دکتر هومان عسکری حمایت خود را اعلام نمودند.

    ✅ حاج اکبر بمانی با خبرهای داغ آمده بود. او در این همایش، از حضور سه نخبه متخصص و کاردان ایل، ایثارگر و جانباز حاج احمد خورشیدی، مهندس حاج علی پولادی وندا و مهندس یوسف باقری در ستاد دکتر هومان عسکری خبر داد.

    ✅ استاد سخن ایل بزرگ قشقایی، جناب آقای صیف الله کریمی دره شوری، حضور دکتر هومان عسکری را در عرصه انتخابات یک فرصت بی بدیل و مانا خواند و اضافه کرد: اگر به اقتضای زمان عمل نکنیم عقب خواهیم ماند و هومان یک اقتضای زمان است برای شهر و ایلمان.

    ✅ دکتر هومان عسکری در این همایش ضمن اشاره به ناکارآمدی مجلس دهم و معافیتهای مالیاتی ناعادلانه،نمایندگان مجلس را مورد خطاب قرار داد و گفت: شما وکیل المله هستید یا وکیل الدوله؟؟؟

    وی مناظره را از مصادیق و شاخصه های جامعه پیشرفته دانسته و ضمن دعوت کاندیداهای دیگر به مناظره با هر زبان و هر زمینه ای که آنها می خواهند، گفت: هر کس از مناظره فرار کند، نشانه ضعف اوست.

    در پایان، با باباکلانیهای شریف و غیور به زبان مادری اش سخن گفت و خطاب به آنها چنین گفت: باباکلان چشم کشکولیهاست و باید باز و بینا بماند و در این دوره چشمان کشکولی باز است و در تاریخ ثبت خواهد شد.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید