×
×

چگونگی خرید قرص های ماشین ظرفشویی

  • کد نوشته: 30235
  • احسان قرقانی
  • ۷ شهریور
  • ۰
  • بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی یکی از فاکتورهای مورد توجه و مهم در خرید قرص های ماشین ظرفشویی، مارک و برند قرص ظرفشویی است. مارک ها و برندهای متفاوتی در بازار موجود است که هر کدام از این برندها نیز مدل های مختلفی دارند و هرکدام از مدل ها قابلیت ها و ویژگی های […]

    چگونگی خرید قرص های ماشین ظرفشویی
  • بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی

    یکی از فاکتورهای مورد توجه و مهم در خرید قرص های ماشین ظرفشویی، مارک و برند قرص ظرفشویی است. مارک ها و برندهای متفاوتی در بازار موجود است که هر کدام از این برندها نیز مدل های مختلفی دارند و هرکدام از مدل ها قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارند. خریداران می بایست با توجه به نیاز خود به خرید قرص های ماشین ظرفشویی بپردازند.

    برای مثال مارک هایی چون فینیش، فیری، پریل، لودویک و … در بازار ایران به فراوانی یافت می شود. هر کدام از برندهای ذکر شده مدل های مختلفی دارند و هر مدل کارایی مخصوص به خود را دارند. برای مثال برخی از مدل های یک برند قابلیت لکه برداری کمتری داشته و برای شستشوی ظروف حساس و کریستالی به کار می روند و بر روی این ظروف خط و خش ایجاد نمی کنند، اما برخی از مدل ها قابلیت شستشو و لکه برداری بیشتری دارند و برای شستشوی ظروف کثیف تر و چرب تر و آلوده تر مناسب هستند.

    همچنین برخی از مدل ها با ارزانترین قیمت قرص ماشین ظرفشویی موجود، در خود مواد لازم جهت جلادهندگی و درخشندگی ظروف را نیز دارا می باشند و نیازی به استفاده از جلادهنده به طور جداگانه نیست. اغلب بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی در هر بار استفاده قابلیت این را دارند تا ماشین ظرفشویی را از هرگونه رسوبات و باقیمانده غذاها پاک کنند تا رسوبات دستگاه ظرفشویی از بین رفته و از این طریق طول عمر مفید ماشین ظرفشویی افزایش یابد و بعد از هر بار استفاده رایحه مناسبی از ماشین ظرفشویی استشمام گردد.

    برخی از بهترین مارک های قرص ماشین ظرفشویی از چنان کیفیتی برخوردار هستند که جهت شستشوی ظروف نیاز به مرحله پیش شستشو ندارند.

     

    قرص ماشین ظرفشویی اصل و تقلبی

    برای تشخیص قرص ماشین ظرفشویی اصل از تقلبی راه های زیادی وجود دارد. در مرحله اول می بایست سعی شود تا از نمایندگی های مجاز و فروشگاه های اینترنتی معتبر که به فروش محصولات مناطق آزاد تجاری می پردازند نسبت به خرید قرص های ماشین ظرفشویی اقدام شود. فروشگاه های اینترنتی و یا خرده فروشی هایی که نزدیک مناطق آزاد تجاری هستند اغلب کالای اصل و باکیفیت را به دلیل نزدیک بودن به مرز عرضه می کنند. قرص ماشین ظرفشویی اصل  تقلبی از لحاظ شکل ظاهری نیز تفاوت هایی دارند که در خرید قرص های ماشین ظرفشویی می بایست مورد توجه قرار گیرند. قرص ماشین ظرفشویی تقلبی اغلب خرد شده، شکسته و خشک است اما قرص ماشین ظرفشویی اصل ژله ای و نرم بوده و انعطاف پذیری لازم را دارد. بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی اصل و تقلبی نیز متفاوت است. اگر خریداران تنها یک بار بسته بندی قرص ماشین ظرفشویی اصل را دیده باشند به راحتی می توانند قرص ماشین ظرفشویی اصل و تقلبی را از بسته بندی تشخیص دهند و در خرید قرص های ماشین ظرفشویی به بسته بندی توجه کنند.

    چگونه در مصرف قرص ها صرفه جویی کنیم؟

    در مصرف قرص ماشین ظرفشویی به حجم ظروف و میزان چربی و آلودگی آن ها می بایست توجه شود. اگر حجم ظروف کم باشد و ظروف آلودگی و چربی چندانی نداشته باشند، توصیه می گردد از ژل ماشین ظرفشویی به جای قرص استفاده شود، زیرا ژل از لحاظ قیمتی مقرون به صرفه است و برای شستشوی ظروف در حجم کم و آلودگی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر حجم ظروف زیاد باشد و ظروف چربی و آلودگی زیادی داشته باشند و نیاز به درخشندگی و جلا دهندگی ظروف باشد، حتماً توصیه می گردد تا از قرص ماشین ظرفشویی استفاده شود. جهت استفاده از قرص ماشین ظرفشویی کافی است یک عدد قرص را در محفظه ماشین ظرفشویی قرار داده و با دادن برنامه زمانی مناسب عملیات شستشوی ظروف را انجام دهید. اگر محفظه ماشین ظرفشویی به هر دلیلی باز نشود می توان قرص ماشین ظرفشویی را در کف دستگاه ظرفشویی قرار داد. قرص های مناسب ماشین ظرفشویی حلالیت بالایی در آب داشته و با آغاز شستشو سریعاً در آب حل شده و عملیات شستشو و پاک کنندگی ظروف را انجام می دهند. قرار دادن بیش از یک قرص برای هر بار استفاده نه تنها به شستشوی بهتر منجر نمی گردد بلکه ماشین ظرفشویی را تنها پر از کف کرده و در انتها ظروفی لیز و پر از کف خواهیم داشت، لذا توصیه می گردد در هر بار استفاده تنها از یک قرص ماشین ظرفشویی استفاده شود، لذا علاوه بر توجه به برند در خرید قرص های ماشین ظرفشویی می بایست به نحوه استفاده از این قرص ها نیز توجه شود.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید