×
×

آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید

  • کد نوشته: 29298
  • احسان قرقانی
  • ۱ بهمن
  • ۴ دیدگاه
  • عصر پنجشنبه با همراهی معاون سیاسی فرمانداری، یک دستگاه بولدوزر به منطقه اعزام و قسمتی از مسیر بازگشایی شد اما ساعت ۷ شب به دلیل تاریکی و سرمای هوا کار تعطیل و به روز بعد موکول شد.

    آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید
  • رئیس اداره امور عشایر شهرستان اقلید جناب آقای مهندس ضرغامی شاملو با اشاره به بارش های اخیر و گرفتار شدن عشایر دامدار در منطقه ادارک این شهرستان، به پیگیری های صورت گرفته و تماس های مکرر با فرمانداری و ادارات مختلف شهرستانی در راستای کمک رسانی به این عشایر اشاره و عنوان داشت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته هماهنگی لازم جهت بازگشایی مسیر انجام شد و یک دستگاه لودر به منطقه اعزام گشت که متاسفانه موفق به انجام عملیات نشد و پیگیری ها مجددا از عصر همان روز ازسر گرفته شد.

    مهندس ضرغامی ادامه داد: عصر پنجشنبه با همراهی معاون سیاسی فرمانداری، یک دستگاه بولدوزر به منطقه اعزام و قسمتی از مسیر بازگشایی شد اما ساعت ۷ شب به دلیل تاریکی و سرمای هوا کار تعطیل و به روز بعد موکول شد.

    وی گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته،متاسفانه دستگاه مذکور آماده به کار نشد و مجددا با پیگیری اینجانب، معاون سیاسی فرمانداری و رئیس اداره راهداری، عملیات بازگشایی مسیر امدادرسانی به دامدار، ساعت ۶ عصر اول بهمن ماه جاری (امروز) آغاز شد.

    مهندس ضرغامی در پایان سخنان خود طی پیام زیر از تمامی مسوولان و افرادی که در این امر همکاری و همت داشتند تقدیر کرد:

    بر خود لازم می دانم از تلاش و پیگیری های مجدانه کلیه عزیزان که با قصد خدمت به خلق و جهت رضای خداوند متعال در این امر با اینجانب همکاری داشتند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

    تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده محترم شهرستان و فرماندار گرامی همچنین تقدیر ویژه از معاون محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری جناب مهندس مسعودی بزرگوار و گرامی که الحق و الانصاف در امر کمک رسانی سنگ تمام گذاشتند. و در همه مراحل در کنار اینجانب مجدانه پیگیر امور مربوط به امداد رسانی به دامدار مذکور بود.

    از ریاست محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای جناب مهندس کشاورز عزیز و همکاران محترم اشان تقدیر و تشکر ویژه دارم که با وجود مشکلات موجود جاده ای اهتمام ویژه داشتند.

    از ریاست محترم موکب ابا صالح المهدی جناب معصومی بزرگوار و همکاران ایشان. دوستان همیار طبیعت و ریاست محترم هلال احمر جناب مهندسی عزیز و همکاران ایشان و سایر بزرگواران که در این امر ما را همراهی نمودند تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم که در پناه الطاف خداوند باریتعالی سلامت و تندرست و همیشه در همه امور موفق و موید باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ۴ پاسخ به “آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید”

    1. شاملو گفت:

      سلام وعرض ادب سپاس از مدیر محترم سایت قشقایی آنلاین در نشر مشکلات مردم وخبرهای خوب و مطالب مفید وارزشمند‌ .ان شاالله موفق باشید

    2. مجتبی گفت:

      سلام
      از امسال به بعد
      از سه شنبه آخر سال تا شب جمعه هفته بعد به مدت ۱۰
      شبانه روز به عنوان دهه قشقایی
      در تاریخ ایل قشقایی و ایران ثبت شد

      دهه قشقایی مبارک باد

    3. مجتبی قشقایی گفت:

      من به نمایندگی از تمام قشقایی ها
      خواستار شبکه قشقایی با مجری های لباس قشقایی هستیم
      فرهنگ قشقایی سرشار از فرهنگ وادب است
      شبکه قشقایی پیشاپیش مبارک باد

    4. حسن طیبی گفت:

      درودجناب قره قانی دوست عزیزوغیرتمندم دست مریزاد
      زمانی که قشقایی انلاین زده شده کمترکسی میدونست سایت چیه
      تعصبت برای قشقاییهازبانزدهست زنده باشی قرداش

    دیدگاهتان را بنویسید