×
×

آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید

  • کد نوشته: 29298
  • احسان قرقانی
  • ۱ بهمن
  • ۴ دیدگاه
  • عصر پنجشنبه با همراهی معاون سیاسی فرمانداری، یک دستگاه بولدوزر به منطقه اعزام و قسمتی از مسیر بازگشایی شد اما ساعت ۷ شب به دلیل تاریکی و سرمای هوا کار تعطیل و به روز بعد موکول شد.

    آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید
  • رئیس اداره امور عشایر شهرستان اقلید جناب آقای مهندس ضرغامی شاملو با اشاره به بارش های اخیر و گرفتار شدن عشایر دامدار در منطقه ادارک این شهرستان، به پیگیری های صورت گرفته و تماس های مکرر با فرمانداری و ادارات مختلف شهرستانی در راستای کمک رسانی به این عشایر اشاره و عنوان داشت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته هماهنگی لازم جهت بازگشایی مسیر انجام شد و یک دستگاه لودر به منطقه اعزام گشت که متاسفانه موفق به انجام عملیات نشد و پیگیری ها مجددا از عصر همان روز ازسر گرفته شد.

    مهندس ضرغامی ادامه داد: عصر پنجشنبه با همراهی معاون سیاسی فرمانداری، یک دستگاه بولدوزر به منطقه اعزام و قسمتی از مسیر بازگشایی شد اما ساعت ۷ شب به دلیل تاریکی و سرمای هوا کار تعطیل و به روز بعد موکول شد.

    وی گفت: علیرغم تلاش های صورت گرفته،متاسفانه دستگاه مذکور آماده به کار نشد و مجددا با پیگیری اینجانب، معاون سیاسی فرمانداری و رئیس اداره راهداری، عملیات بازگشایی مسیر امدادرسانی به دامدار، ساعت ۶ عصر اول بهمن ماه جاری (امروز) آغاز شد.

    مهندس ضرغامی در پایان سخنان خود طی پیام زیر از تمامی مسوولان و افرادی که در این امر همکاری و همت داشتند تقدیر کرد:

    بر خود لازم می دانم از تلاش و پیگیری های مجدانه کلیه عزیزان که با قصد خدمت به خلق و جهت رضای خداوند متعال در این امر با اینجانب همکاری داشتند تقدیر و تشکر ویژه داشته باشم.

    تقدیر و تشکر از پیگیری های نماینده محترم شهرستان و فرماندار گرامی همچنین تقدیر ویژه از معاون محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری جناب مهندس مسعودی بزرگوار و گرامی که الحق و الانصاف در امر کمک رسانی سنگ تمام گذاشتند. و در همه مراحل در کنار اینجانب مجدانه پیگیر امور مربوط به امداد رسانی به دامدار مذکور بود.

    از ریاست محترم راهداری و حمل و نقل جاده ای جناب مهندس کشاورز عزیز و همکاران محترم اشان تقدیر و تشکر ویژه دارم که با وجود مشکلات موجود جاده ای اهتمام ویژه داشتند.

    از ریاست محترم موکب ابا صالح المهدی جناب معصومی بزرگوار و همکاران ایشان. دوستان همیار طبیعت و ریاست محترم هلال احمر جناب مهندسی عزیز و همکاران ایشان و سایر بزرگواران که در این امر ما را همراهی نمودند تشکر و قدردانی نموده و امیدوارم که در پناه الطاف خداوند باریتعالی سلامت و تندرست و همیشه در همه امور موفق و موید باشند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    ۴ پاسخ به “آغاز عملیات بازگشایی مسیر و امدادرسانی به عشایر اقلید”

    1. شاملو گفت:

      سلام وعرض ادب سپاس از مدیر محترم سایت قشقایی آنلاین در نشر مشکلات مردم وخبرهای خوب و مطالب مفید وارزشمند‌ .ان شاالله موفق باشید

    2. مجتبی گفت:

      سلام
      از امسال به بعد
      از سه شنبه آخر سال تا شب جمعه هفته بعد به مدت ۱۰
      شبانه روز به عنوان دهه قشقایی
      در تاریخ ایل قشقایی و ایران ثبت شد

      دهه قشقایی مبارک باد

    3. مجتبی قشقایی گفت:

      من به نمایندگی از تمام قشقایی ها
      خواستار شبکه قشقایی با مجری های لباس قشقایی هستیم
      فرهنگ قشقایی سرشار از فرهنگ وادب است
      شبکه قشقایی پیشاپیش مبارک باد

    4. حسن طیبی گفت:

      درودجناب قره قانی دوست عزیزوغیرتمندم دست مریزاد
      زمانی که قشقایی انلاین زده شده کمترکسی میدونست سایت چیه
      تعصبت برای قشقاییهازبانزدهست زنده باشی قرداش

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *