×
×

داریوش هرمزی : کار سختی داریم ، تیم هنوز بسته نشده است

  • کد نوشته: 27816
  • احسان قرقانی
  • ۹ آبان
  • ۰
  • سرمربی جدید تیم قشقایی هم نشست مطبوعاتی با خبرنگاران بیان داشت : ریسک بزرگی کردم که مسوولیت تیم قشقایی را پذیرفتم زیرا تیم مس کرمان برای حضور در لیگ برتر حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و با قاطعیت می گویم که تیم قشقایی در بین ۱۸ تیم شرکت کننده به لحاظ مالی هجدهم […]

    داریوش هرمزی : کار سختی داریم ، تیم هنوز بسته نشده است
  • سرمربی جدید تیم قشقایی هم نشست مطبوعاتی با خبرنگاران بیان داشت : ریسک بزرگی کردم که مسوولیت تیم قشقایی را پذیرفتم زیرا تیم مس کرمان برای حضور در لیگ برتر حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است و با قاطعیت می گویم که تیم قشقایی در بین ۱۸ تیم شرکت کننده به لحاظ مالی هجدهم است از این رو کار سختی داریم و تیم هم هنوز بسته نشده است .

    داریوش هرمزی ادامه داد: شرکت ها و کارخانه های استان فارس باید به مسولیت اجتماعی خود ادا کنند و به تیم های قشقایی و فجر شهید سپاسی که در جبهه ای کاملا نابرابر می جنگند کمک کنند .

    وی گفت: حدود یک ماه است تمرین های خود را اغاز کرده ایم و از فصل قبل تنها سه بازیکن باقی مانده است و برای تکمیل تیم از سایر بازیکنان استان تست گرفتیم ، کاری که هیچ کدام از تیم ها در لیگ دسته یک انجام نداده اند .

    هرمزی افزود: در سال های گذشته با تیم های زیادی کار کرده ام و معلوم نیست تا چه زمان درتیم قشقایی باشم اما می خواهم به زوایای پنهان این تیم هم پرداخته شود زیرا با همه تیم هایی که تا کنون کار کرده ام فرق دارد چون تمام مسوولان استان پشت انها بودند.

    سرمربی تیم قشقایی با بیان اینکه در بسیاری از پست ها دچار مشکل هستیم زیرا نتوانستیم بازیکن قابلی جذب کنیم ، افزود: اگر هم بازیکنان مطرحی باشند انها پول زیادی می خواهند که باشگاه قشقایی توان پرداختن به انها را نداردبا این حال به امید زنده هستیم و هدف اول ما هم لیگ برتر است ومسولان استان و به ویژه رسانه ها هم باید همین گونه باشند و رفتن به لیگ برتر شاخص هایی دارد که امروز ما از برگزاری حتی یک اردو هم عاجزهستیم و ابزارهای ما با لیگ برتر تناسب ندارد .

    هرمزی بیان داشت: بازیکنانی از این استان انتخاب کردیم که اینده فوتبال هستند اما کسی انها ندیده است، بازیکنانی که از چشم همه دور مانده و کسی نبوده که دست انها را بگیرد.

    وی تاکید کرد : ما از بازیکنانی که در شهرستان های داراب، فسا، نوراباد، اباده و فیروزاباد حضور داشتند تست گرفتیم کاری که هیچ کدام از باشگاه های ایران اینگونه کار نکرده است و در تیم های فولاد خوزستان و استقلال اهواز هم که حضور داشتم این کار را نمی کردیم.

    هرمزی افزود: وقتی کفگیر یک باشگاه به ته دیگ می خورد مجبوریم برویم سراغ استعدادهای پنهان که دیده نشدو ما انها را جمع کردیم ضمن اینکه کار سختی در لیگ دسته اول داریم با این حال نا امید نیستیم و چشم انتظار حمایت رسانه ها هستیم .

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید