×
×

برد ارزشمند قشقایی مقابل آرمان گهر

  • کد نوشته: 29720
  • احسان قرقانی
  • ۱۶ فروردین
  • ۰
  • شاگردان طهماسبی در دیداری خانگی توانستند از سد حریف سیرجانی خود بگذرند و در جدول رده‌بندی موقعیت خود را بهبود بخشند.

    برد ارزشمند قشقایی مقابل آرمان گهر
  • به گزارش قشقایی آنلاین ، در یکی از دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ یک، تیم فوتبال قشقایی شیراز در خانه پذیرای آرمان‌گهر سیرجان بود؛ شاگردان قاسم شهبا در شیراز به دنبال بازپس‌گیری رتبه‌ سوم جدول و زنده نگه داشتن امیدهای خود برای صعود به لیگ برتر بودند و در مقابل بازیکنان قشقایی با امید بهبود وضعیت خود و کسب پیروزی در حضور هوادارن به میدان آمدند.

    در نیمه‌ نخست مسابقه ابتدا بازیکنان آرمان‌گهر موفق شدند دروازه‌‌ قشقایی را هدف قرار بدهند و گل اول مسابقه به سود شاگردان شهبا به ثمر رسید اما این گل باعث شد تا بازیکنان قشقایی بعد از خلق چند موقعیت گلزنی سرانجام ابوالفضل اعلایی توانست گل تساوی را به سود قشقایی به ثمر برساند.

    شاگردان رشید طهماسبی در همان نیمه‌‌ نخست موفق شدند کامبک خانگی‌شان را تکمیل کنند و علی اصغر اعرابی زننده گل دوم قشقایی بود تا نیمه‌‌ نخست به سود تیم شیرازی به پایان برسد.

    در نیمه‌‌ دوم، آرمان‌گهری‌ها با انگیزه رسیدن به گل تساوی به میدان آمدند اما خط دفاعی قشقایی نمایش خوبی از خود نشان داد و شاگردان قاسم شهبا ناکام در رسیدن به گل دوم بودند تا هر ۳ گل مسابقه در نیمه‌‌ نخست رد و بدل شود و شاگردان طهماسبی در تیم قشقایی موفق شوند در خانه جشن پیروزی بگیرند.

    با پیروزی خانگی امشب، قشقایی با ۳۰ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفت؛ در مقابل، آرمان‌گهری‌ها ناکام در بازپس‌گیری رتبه‌‌ سوم جدول بودند و با ۴۲ امتیاز در رتبه‌‌ چهارم باقی ماندند.

     

    منبع: ورزش سه

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *