×
×

بیوگرافی افشین حیاتی

  • کد نوشته: 28046
  • احسان قرقانی
  • ۱۲ بهمن
  • ۱ دیدگاه
  • افشین حیاتی فرزند ناصر نوه خسرو، متولد ۱۳۷۲ در منطقه قشلاقی سیمکان جهرم و ییلاق آسپاس شهرستان اقلید از طایفه عمله، تیره گله‌زن، بنکوی خداویسی دوران تحصیلی ابتدایی را در چادر سفید عشایری در مکتب بهمن‌بیگی و در کنار پدر و مادر گذرانده و مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه را در مراکز شبانه‌روزی طی کرد. […]

    بیوگرافی افشین حیاتی
  • افشین حیاتی فرزند ناصر نوه خسرو، متولد ۱۳۷۲ در منطقه قشلاقی سیمکان جهرم و ییلاق آسپاس شهرستان اقلید از طایفه عمله، تیره گله‌زن، بنکوی خداویسی دوران تحصیلی ابتدایی را در چادر سفید عشایری در مکتب بهمن‌بیگی و در کنار پدر و مادر گذرانده و مقطع تحصیلی راهنمایی و متوسطه را در مراکز شبانه‌روزی طی کرد.

    خانواده و طایفه اش (گله زن) د ایلش قشقایی در چمن کمال‌آباد و در طبیعت زیبای آسپاس با چادرهای سیاه‌وسفید روزگاری داشتند و با طبیعت هم‌نوا بودند. گردش روزگار هر کس را به نقطه‌ای از کشور کوچاند، اما روزگار برای افشین جور دیگری رقم خورد.‌..

    افشین حیاتی هم‌اکنون فوق‌لیسانس مدیریت ورزشی هست و در دانشگاه حافظ شیراز و مدارس اداره آموزش ‌و پرورش عشایر فارس مشغول تدریس بوده و در باشگاه ورزشی هوابرد و خانه ژیمناستیک به آموزش فرزندان عزیز ایران مشغول است.

    از دوران کودکی به ورزش علاقه‌مند بوده و قهرمان آسیا و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در ورزش ژیمناستیک (آکروباتیک ژیمناستیک) هست.

    افشین حیاتی

    افشین حیاتی افشین حیاتی افشین حیاتی

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “بیوگرافی افشین حیاتی”

    1. منصور علمی گفت:

      با اهداء سلام و عرض ارب
      بنده با سابقه ۵۰ سال مدیریت در زمینه های : قرهنگی ، فنی مهندسی ، فناوری ، بازرگانی داخلی و خارجی ، …. مایلم خاطرات خود را که به توصیه و تاکید بعضی اساتید معروف دانشگاهی می تواند برای نسل جوان ، دانشجویان ، مدیران ، … مفید باشد ، منتشر نمایم . در جستجوی تدوین گری هستم که پس از مذاکره و بررسی ، درصورت تمایل و توافق طرفین ، به تدوین خاطرات و چاپ آن اقدام نمایم .

      با عرض پوزش از تصدیع جنابعالی ، خواهشمندم در صورت امکان ، تدوین گری را که آماده بررسی موضوع باشد معرفی فرمائید ، تا در جلسه ای نمونه های خاطرات را بررسی و تصمیم گیری نمایند .

      با سپاس و آرزوی توفیق – منصور علمی

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *