×
×

ساوا (سامانه انتخاب وکیل آنلاین )

  • کد نوشته: 30254
  • احسان قرقانی
  • ۱۹ شهریور
  • ۰
  • وکیل ممتاز کشور، با راه اندازی ساوا ( سامانه انتخاب وکیل آنلاین ) یک تحول بزرگ در جهت رفع نیازهای حقوقی شهروندان برداشت.

  • به گزارش قشقایی آنلاین؛ دکتر هومان عسکری از فرزندان برومند قشقایی یک سامانه اینترنتی ارائه خدمات حقوقی ( مشاوره ، وکالت  و…) در سطح کشور با مرکزیت تهران راه اندازی نموده که بصورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به هموطنان می باشد.

    دکتر عسکری در توضیح این تحول به قشقایی آنلاین گفت: اکثر پرونده های قضایی که در دادگاه های سراسر کشور مطرح میشوند، متاسفانه به این دلیل که طرفین دعوا یک وکیل کار بلد و متخصص همراهشان نیست، اغلب شکست خورده و یا بهتر است بگوییم به نتیجه مطلوب نمی‌رسند و علت اصلی آن هم ترس از تامین هزینه های مرتبط در رابطه با اخذ وکیل و متخصص امور حقوقی می باشد

    . اما زمان آن رسیده است که دیگر در این رابطه نگران نباشید، چرا که با اپلیکیشن ساوا می توانید در کلیه زمینه های حقوقی و قضایی در سراسر کشور ، در کمترین زمان ممکن با هزینه های باور نکردنی و به صورت آنلاین یک وکیل یا مشاور کار بلد و متخصص در امور حقوقی، همیشه و هر زمان از شبانه روز به همراه خود داشته باشید.

    به گفته دکتر عسکری این سامانه علاوه بر سایت اصلی دارای دو بخش اپلیکیشن وکیل و اپلیکیشن موکل می باشد.

    وی با بیان اینکه فعلا اولویت این سامانه حمایت از موکلین و وکلا بویژه ترک زبانان عزیز می باشد. از همین رو موکلین عزیز قشقایی در هر نقطه از کشورمان می توانند با نصب اپلیکیشن ساوا روی گوشی های تلفن همراه خود، علاوه بر ۳ دقیقه مشاوره رایگان هدیه ورود به اپلیکیشن با درج کد تخفیف ( qashqai ) در قسمت شارژ اپ با ۲۰% تخفیف از سرویس خدمات مشاوره بهره مند شوند. همچنین در بخش انتخاب وکلای محترم جهت همکاری، وکلای عزیز هم تبار در اولویت قرار خواهند گرفت.

    وکلای گرانقدر جهت اعلام آمادگی برای همکاری با مجموعه ساوا می توانند با نصب اپلیکیشن ساوا نسخه وکیل ، فرم درخواست همکاری را تکمیل نمایند و یا برای ارسال مدارک و تکمیل پرونده عضویت در گروه وکلای ساوا، از ساعت ۱۴ الی ۲۱ با شماره تلفن‌ ساوا، تماس بگیرید.

    ۰۲۱۲۲۵۲۲۵۴۰

    پیش زمینه تاریخی ساوا

    به گزارش قشقایی آنلاین؛ ساوا پیش زمینه تاریخی به این شرح دارد؛

    گروهی از وکلای سامانه ساوا از سال ۱۳۸۵ فعالیت جدی و مستمر خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی در سراسر ایران آغاز نمود. در سال های اخیر تعداد بی شماری مشاوره های حقوقی حضوری و غیرحضوری، آنلاین و آفلاین انجام گرفته که بعضی از آنها همان مرحله مشاوره مشکلشان حل شده یا از پیشامد ناگواری در آینده پیشگیری کرده اند و بعضی هم به وکلای مجموعه وکالت داده اند تا پیگیر پرونده آنها جهت احقاق حقوق مسلم و قانونی آنها باشند.

    ساوا

    ساوا

     

    در بخش دیگری از گزارش قشقایی آنلاین ، محمدکاظم محمدی قائم مقام ساوا درباره مسئولیت اجتماعی ساوا چنین عنوان کرد:

    مسئولیت اجتماعی ما در ارتقای آگاهی و دانش عمومی در زمینه مسائل حقوقی و قضایی است تا از این طریق هیچ هم وطن ایرانی به خاطر نا آگاهی از اطلاعات حقوقی و قانونی درگیر مشکلات کوتاه مدت و بلندمدت نشود، چک یا سفته‌ای را امضا نکند و یا تحویل نگیرد، هیچ سند یا قرارداد خرید و فروش و اجاره و مشارکتی را بدون اطلاع کافی از موضوعات حقوقی و قضایی امضا نکند و هیچ کالا و محصولی از جمله فرش دستباف، مبل، خودرو و … را بدون هماهنگی با کارشناس رسمی مربوطه و بدون اطلاع از اصالت محصولات و خدمات خریداری نکنند. وکالت با مطالعه آکادمیک و نظری صرف به نتیجه مطلوب نمی‌رسد بلکه حیطه و آوردگاه اقدام، تلفیقی از دانش تخصصی و تجربه عملی است.

     

    تخصص و تعهد ساوا

    ساوا با همراهی و همکاری جمع کثیری از وکلای پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری و مرکز امور وکلا و مشاوران قوه قضاییه، در موضوعات مختلف حقوقی برحسب مورد، مشاوره عمومی و تخصصی، وکالت دادگستری، کارشناسی و داوری امور حقوقی، قضایی و …. و فقط از دانش و توان علمی وکلای خود جهت پیشبرد پرونده‌هایی که حتی ۱% قابل دفاع باشند استفاده می‌نماید. به رغم اینکه در اوضاع فعلی جامعه، ادعاهای واهی مبنی بر نفوذ و رابطه با مقامات قضایی، رایج است اما اغلب واقعیت نداشته و امکان تحقق ندارد حتی در بسیاری موارد موجب اخلال و اشکال در روند انجام کار خواهد شد لذا توصیه خیرخواهانه ساوا صرفاً فعالیت در راستای قانون و منطبق با مفاد قوانین است.

     

    وکالت تضمینی

    محمدی در ادامه افزود : وکالت تضمینی، تخلف انتظامی محسوب می‌گردد بنابراین ساوا با بررسی اظهارات، مدارک، مستندات، ظرافت‌ها، اوضاع و احوال پرونده‌ها و موضوعات مطروحه صرفاً نظر فنی و تخصصی خود را به منظور اتخاذ تصمیم مقتضی موکلین اعلام خواهد نمود و در این راستا با شناخت مطلوب و موثر از مراجع قضایی و نحوه تفسیر و اجرای قوانین در شعب دادگاه‌ها و دادسراها، تجربه و تخصص خود را به استحضار مراجعین و موکلین خواهد رساند مضافاً اینکه با عنایت به شیوه نامه، اهداف و سیاست‌های وکالتی ساوا که برگرفته از سوگند نامه کانون وکلای دادگستری و مطابق با مقررات انتظامی می‌باشد هرگونه تبلیغ گمراه کننده را خلاف شأن وکیل می‌دانیم و در تمامی قراردادهای منعقده این مطلب را اکیداً اعلام خواهیم داشت.

     

    ویژگی های خاص ساوا

    شبانه روزی / در تمام ساعات به صورت آفلاین و آنلاین پاسخگو هستیم.

    وکالت تخصصی/ وکلا و مشاوران در حوزه‌های تخصصی پاسخگوی کاربران می‌باشند

    گستره فعالیت/ در سراسر کشور و همه استان ها

    همیشه همراه/ پشتیبانی آنلاین یا آفلاین و پیگیری پرونده ها توسط کارشناسان زبده

    .
    ساوا در چه حوزه هائی وارد می شود؟

    در کلیه دعاوی حقوقی و کیفری و در کلیه مراجع قضایی / جرایم رایانه‌ای/ دعاوی خانواده/ قراردادها/ شرکت‌ها /دعاوی ملکی/ فضای مجازی و سایبری/ ثبت احوال/ وصول مطالبات/ نظارت بر قراردادها/ دعاوی دیوان عالی کشور/ دیوان عدالت اداری و …

    جهت دانلود و نصب اپلیکیشن ساوا  و درخواست وکیل یا دریافت مشاوره حقوقی بصورت شبانه روزی از طریق سایت ساوا اپ (savaapp.com )    و مارکتهای مجازی گوگل پلی ، بازار ، مایکت ، سیبچه و … می توانید اقدام نمایید.


    لینک گروه تلگرامی ساوا: https://t.me/v67wv2U7y5E2ZjFk

    لینک پیج اینستاگرام ساوا: https://instagram.com/sava.app

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *