×
×

بازار
نحوه پیدا کردن بهترین قیمت روز برای خرید استرچ پالت بند

  • کد نوشته: 30760
  • احسان قرقانی
  • ۱۵ آذر
  • ۰
  • جعبه‌ ها و بسته هایی که بر روی پالت قرار می گیرند، حتما باید دارای چیدمانی بسیار منظم باشند تا در زمان حمل و نقل دچار آسیب نشوند یا از روی پالت سقوط نکنند. به طور کلی کالاهای قرار داده شده روی پالت باید دارای چیدمانی خوب و منظم باشند.
    نحوه پیدا کردن بهترین قیمت روز برای خرید استرچ پالت بند
  • جعبه‌ ها و بسته هایی که بر روی پالت قرار می گیرند، حتما باید دارای چیدمانی بسیار منظم باشند تا در زمان حمل و نقل دچار آسیب نشوند یا از روی پالت سقوط نکنند. به طور کلی کالاهای قرار داده شده روی پالت باید دارای چیدمانی خوب و منظم باشند. وزن محصولی که روی پالت قرار می گیرد با توجه به آستانه و میزان تحمل پالت تعیین می گردد. اگر به ارتفاع کالاهای روی پالت توجه نشود، حتما با ریزش پالت ها مواجه خواهید شد. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه خرید، نحوه بسته بندی و همچین قیمت استرچ پالت بند صحبت کنیم.

     

    پالت پیچی چیست؟‌

    پس از قرار گرفتن کالای مورد نظر روی پالت باید آن را به خوبی محکم کرد. برای محکم کردن کالاهای مختلف روی پالت روش های متنوعی وجود دارد. یکی از روش های پالت پیچی برای محکم کردن وسایل سنگین و فلزی روی پالت استفاده از تسمه می باشد. برای بستن کالاهای نامتقارن روی پالت نیز از روش طناب پیچی استفاده می شود. یکی دیگر از روش ها به کار بردن رول فیلم استرچ پالت بند و شیرینگ می باشد. در نهایت از این سه روش یکی را برای مهار کالاهای مختلف روی پالت استفاده می کنند.

     

    فیلم استرچ چیست؟

    یکی از نایلون های بسیار مهم و پرکاربرد بسته بندی که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد، فیلم استرچ ( stretch film) می باشد. نایلون استرچ پالت بند دارای ویژگی هایی مانند خاصیت کشسانی بالا می باشد و برای بسته بندی اسباب بازی، بسته بندی لوازم خانگی و غیره کاربرد زیادی دارد. با توجه به تغییر قیمت استرچ پالت بند و نوسانات شدید بازار گیر آوردن یک فیلم استرچ مناسب کار سختی است. برخی از مصرف کنندگان نیاز شدیدی به این نوع نایلون دارند و همواره به دنبال پیدا کردن محصولی با قیمت بسیار مناسب هستند. برخی از شرکت های تولید کننده فیلم استرچ بر اساس تغییرات ایجاد شده در بازار بوس و مواد اولیه قیمت محصول خود را افزایش می دهند اما با کاهش قیمت مواد اولیه دیگر هیچ اقدامی برای پایین آوردن قیمت نمی کنند و با همان قیمت بالا آن را به فروش می رسانند.

     

    فیلم استرچ بسته بندی پالت بند چه مزایایی دارد؟‌

     

     

    ·       قیمت بسیار مناسب استرچ پالت بند

    یکی از مهمترین مزایای بسته بندی محصولات با استفاده از استرچ پالت بند قیمت بسیار مناسب و به صرفه بودن این نوع بسته بندی می باشد. استرچ پالت بند و تجهیزات آن نسب به بسته بندی های دیگر ارزان تر است.

     

     

    محافظت از محصولات و کالاها با فیلم استرچ

    سال هاست که برای افزایش ایمنی و محافظت از محصولات مختلف در مقابل گرد و خاک یا رطوبت از بسته بندی با استرچ پالت بند استفاده می شود. در برخی از انواع این بسته بندی از فیلم استرچ های حاوی مواد ضد uv یا ماورا بنفش استفاده شده است تا از کالای داخل بسته بندی در مقابل اشعه ماورا بنفش نور خورشید مراقبت کند.

     

    سازگار بودن فیلم استرچ پالت بند با همه نوع کالا

    تطبیق پذیری بسته بندی با استرچ پالت بند به حدی زیاد است که برای همه نوع کالا مورد استفاده قرار می گیرد. خاصیت کشسانی این محصول به حدی بالاست که برای همه کالاها و سطوح مختلف کاربرد دارد. در زمان سفارش این محصول می توان قابلیت ضد ماورا بنفش نیز به آن اضافه کرد و ضخامت آن را بین ده الی دوازده میکرون در نظر گرفت.‌

     

    برای بسته بندی کردن برخی از محصولات استفاده از یک لایه نایلون استرچ کفایت می کند اما برای برخی دیگر از محصولات لازم است که نایلون را در چند لایه دور محصول مورد نظر پیچاند تا تمام قسمت های آن پوشانده شود. عرض و قطر نایلون استرچ با توجه به نوع محصول تفاوت دارد.

     

    آشنایی با خصوصیات و ویژگی های استرچ پالت بند

     

     

    • بالا بودن قدرت چسبندگی و الاستیک استرچ پالت بند
    • نگهداری از وسایل و کالاها در مقابل پارگی و ضربه
    • بالا بودن کیفیت مواد اولیه استرچ پالت بند
    • دوام و ماندگاری بسیار بالا
    • پنج لایه بودن استرچ پالت بند
    • سبکی و نازکی این بسته بندی
    • کشسانی و مقاومت بسیار بالا
    • دارای عرض های ۵ الی ۱۵ متری
    • مناسب برای استرچ کشی با دستگاه یا دست
    • دارای تنوع رنگ هایی مانند آبی، زرد، قرمز و غیره
    • فروش و عرضه این محصول به صورت کیلویی

     

    مهم ترین ویژگی که در خرید استرچ پالت بند باید مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟‌

     

    داشتن قابلیت کشسانی بالا را می توان به عنوان پر اهمیت ترین ویژگی استرچ های پالت بند در زمان خرید در نظر گرفت. همانطور که می دانید به خاصیت ارتجاعی یا تغییر شکل برگشت پذیر مواد مختلف الاستیته یا قابلیت کشسانی گفته می شود. اگر فیلم استرچی که خریداری می کنید از قابلیت کشسانی و ارتجاعی قابل قبولی برخوردار نباشد، با کمترین فشار و نیرویی دچار پارگی می شود و دیگر نمی توان از آن استفاده کرد. در صورت پاره شدن مدام فیلم استرچ مقدار بسیار زیادی از این نایلون هدر می رود و این اتفاق از لحاظ اقتصادی اصلا مقرون به صرفه نیست.

     

    راهنمای خرید استرچ پالت بند

     

     

    استرچ پالت بند در صنایع گوناگونی کاربرد دارد و به کاهش هزینه های بسته بندی به شدت کمک می کند. استفاده از آن راحت است و در بین فروشندگان و تولید کنندگان با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است. با توجه به قابلیت ها و کیفیت بسیار بالایی که دارد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است. مشتری می تواند در هنگام سفارش درخواست کند که در مواد اولیه استرچ پالت از مواد افزودنی مختلف برای افزایش قابلیت های آن استفاده شود‌. محصولات بسته بندی شده با این نوع نایلون در هنگام حمل و نقل از آسیب ها و ضربات احتمالی در امان خواهند بود و نو می مانند.‌

     

    مشاهده قیمت روز استرچ پالت بند در سایت شرکت رول پلیمر

     

     

    با توجه نوسانات موجود در قیمت مواد اولیه استفاده شده در تولید استرچ پالت بند، معمولا قیمت آن را با واحد کیلوگرم مورد محاسبه قرار می دهند. قیمت مواد اولیه نیز همواره تحت تاثیر قیمت های بورس کالا و رقابت های موجود در بین تولید کننده ها قیمت ثابتی ندارد. برای مشاهده قیمت روز این محصول باید به سایت های معتبر فروشنده مانند سایت رول پلیمر با آدرس اینترنتی rollpolymer.com مراجعه کنید. برای کسب آگاهی بیشتر درباره نحوه خرید و آگاهی از قیمت روز استرچ پالت بند با کارشناسان فروش رول پلیمر تماس برقرار کنید.

     

    منبع: پایگاه خبری گسترش نیوز

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *