×
×

سونیا خضرایی کارگزار توسعه کسب و کار استان فارس شد

  • کد نوشته: 6596
  • احسان قرقانی
  • ۲۶ شهریور
  • ۰
  • دفتر معاونت اشتغال کارآفرینی وزارت کار با صدور حکمی دکتر سونیا خضرایی را به عنوان کارگزار توسعه کسب و کار استان فارس انتصاب کرد. به گزارش قشقایی آنلاین ، طرح توسعه کسب و کار(تکاپو) مصوب شورای عالی اشتغال کشور و یکی از برنامه های اصلی و محوری توسعه اشتغال در کشور می باشد همچنین این […]

    سونیا خضرایی کارگزار توسعه کسب و کار استان فارس شد
  • دفتر معاونت اشتغال کارآفرینی وزارت کار با صدور حکمی دکتر سونیا خضرایی را به عنوان کارگزار توسعه کسب و کار استان فارس انتصاب کرد.

    به گزارش قشقایی آنلاین ، طرح توسعه کسب و کار(تکاپو) مصوب شورای عالی اشتغال کشور و یکی از برنامه های اصلی و محوری توسعه اشتغال در کشور می باشد

    همچنین این طرح ذیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی تحت عنوان توسعه رسته های پراشتغال منطقه ای نیز قرار داشته و یکی از طرحهای اقتصاد مقاومتی کشور می باشد . طرح تکاپو ذیل معاونت کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی و همکاری سازمان توسعه صنعتی ملل متحد یونیدو اجرا و مدیریت می گردد.

    کارگزار همچنین عضو کمیته فنی اشتغال استانداری نیز می شوند که از وظایف آن می توان به حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برنامه اشتغال فراگیر و فراهم شدن زمینه های اجرایی آن اشاره کرد.

     

    جا دارد از طریق این رسانه انتصاب شایسته سرکار خانم خضرایی را به ایشان، خانواده محترمشان ، قوم بزرگ قشقایی و بویژه جامعه بانوان فعال قشقایی تبریک و تهنیت عرض نماییم و آرزوی موفقیت در سمت جدید برای ایشان داریم.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید