×
×

طالبی: جایی تمرین می‌کنیم که حتی اسب‌ها هم حاضر نیستند بدوند!

  • کد نوشته: 6679
  • احسان قرقانی
  • ۳ مهر
  • ۰
  • ابراهیم طالبی، سرمربی تیم قشقایی شیراز درباره برد تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در هفته پنجم لیگ آزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من با توجه به تفکراتی که دارم برای هر بازی یک برنامه دارم. در برنامه مسابقه تمام خصوصیات و نقاط ضعف و قوت تیم حریف لحاظ می‌شود. برای بازی با پرسپولیس پاکدشت […]

    طالبی: جایی تمرین می‌کنیم که حتی اسب‌ها هم حاضر نیستند بدوند!
  • ابراهیم طالبی، سرمربی تیم قشقایی شیراز درباره برد تیمش مقابل شهرداری ماهشهر در هفته پنجم لیگ آزادگان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من با توجه به تفکراتی که دارم برای هر بازی یک برنامه دارم. در برنامه مسابقه تمام خصوصیات و نقاط ضعف و قوت تیم حریف لحاظ می‌شود. برای بازی با پرسپولیس پاکدشت برنامه‌ای متفاوت از بازی با مشکی‌پوشان داشتیم و می‌دانستم این بازی از بازی‌های سخت برای ما خواهد بود. این بازی برای تیم مقابل بسیار حائز اهمیت بود. ما وقتی گل اول را زدیم خیلی کنار زمین استرس ایجاد کردند. آن‌ها هم زیر فشار بودند و تقصیر نداشتند. ما هم از چندین موقعیت که در بازی داشتیم استفاده نکردیم و در بازی آخر داور برای ما یک پنالتی گرفت و موفق شدیم بازی را با پیروزی پشت‌ سر بگذاریم. من یک‌طوری اعتقاد داشتم که روند بردهای‌مان ادامه پیدا می‌کند. وقتی رسول بهاروند پشت ضربه پنالتی ایستاد نمی‌دانم چرا ولی حس کردم که این توپ گل می‌شود و به رسول بهاروند گفتم که به سه کنج دروازه توپ را بزند.

    او ادامه داد: درست است که ما در حال حاضر جزو چهار تیم اول هستیم اما تنها تیمی هستیم که در این دو هفته موفق شدیم تمام امتیازات ممکن را کسب کنیم. من دوست داشتم این روند را ادامه بدهم تا بازی با فجر سپاسی شیراز و تقابل با مجید صالح عزیز. من برای هر بازی قانون۲۴ ساعت را دارم و بعد از هر برد و باخت ۲۴ ساعت فرصت دارم که خوشحالی یا ناراحت باشم. از ساعت ۵ بعد از ظهر دیروز فکر خود را معطوف به بازی با فجر سپاسی کردم و امیدواریم که داربی شیرازی‌ها را به نفع خود به پایان ببریم.

    سرمربی تیم قشقایی شیراز اضافه کرد: از وقتی آمدم اینجا نه بازیکنی آوردم نه دستیاری به باشگاه اضافه کردم و با همین بازیکنانی که از مس رفسنجان ۴ گل دریافت کردند کار کردم و روی مسائل ذهنی و روانی که در فوتبال ایران کم‌تر روی آن کار می‌شود کار کردم. بچه‌های من در این مدت روحیه برنده شدن پیدا کردند. وقتی روحیه و رفتار برنده بودن را پیدا می‌کنی، یک تفاوت با بقیه دارید. برنده‌ها برای بردن به میدان می‌آیند و غیر برنده برای از دست ندادن چیزی پا به میدان می‌گذارند. هم مشکی‌پوشان و هم شهرداری ماهشهر آمده بودند تا چیزی از دست ندهند و ما با این روحیه آمدیم و بازی‌های‌مان را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. تنها چیزی که می‌تواند ما را متوقف کند، کمبودهای‌مان است. ما زمین تمرینی درستی نداریم و جایی که تمرین می‌کنیم حتی اسب‌ها هم حاضر نیستند در آن بدوند. ما امکانات نداریم و مسوولان توجهی ندارند. در بازی‌های خانگی ما به ما اجازه نمی‌دهند تا در استادیوم شهر خودمان تمرین کنیم و مسوولان نگاه مهربانانه به ما ندارند. تنها چیزی که من را به وجد می‌آورد و انرزی بخش است، شاد کردن مردم است.

    وی درباره داربی پایتخت گفت: من فکر می‌کنم استقلال در شرایط خوبی قرار ندارد. متاسفانه از دل مدیریت ناکارآمد بازیکنان مهم خودش را از دست داد. این تیم هنوز تیم نشده است منتها در داربی نه جایگاه باشگاهی مهم است نه امتیاز باشگاه و نه بازیکنان باشگاه بلکه آن مربی که بتواند بازیکنانش را در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دهد می‌تواند داربی را ببرد. من فکر می‌کنم اگر شفر ایرانی نشده باشد و از آن مکتبی که من می‌شناسم که همان مکتب فوتبال آلمان هست باشد، می‌تواند بیش‌تر از آقای برانکو تیمش را از لحاظ روحی و روانی آماده کند. من نتیجه این بازی را پیروزی استقلال با اختلاف یک گل برابر پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید