×
×

طالبی: بی توجهی مسئولان فارس، قشقایی را در آینده با مشکل مواجهه می کند

  • کد نوشته: 6697
  • احسان قرقانی
  • ۹ مهر
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، ابراهیم طالبی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: همانطور که اطلاع دارید من از هفته سوم زمانی که تیم قشقایی بسته شده بود،به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم با علم اینکه این تیم مورد نظر خودم نیست اما کار را با کادر فنی و با بازیکنان قبلی […]

    طالبی: بی توجهی مسئولان فارس، قشقایی را در آینده با مشکل مواجهه می کند
  • به گزارش قشقایی آنلاین، ابراهیم طالبی در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: همانطور که اطلاع دارید من از هفته سوم زمانی که تیم قشقایی بسته شده بود،به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شدم با علم اینکه این تیم مورد نظر خودم نیست اما کار را با کادر فنی و با بازیکنان قبلی این تیم شرودع کردم. از ۴ هفته حضورم در قشقایی ۴ پیروزی داشته که دستاورد موفقی است.در این مدت کادر فنی بازیکنان تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کرده و بعد از این موضوع به کارهای تاکتیکی پرداخته‌ایم.

    سرمربی قشقایی شیراز گفت: متأسفانه به تیم قشقایی کم‌توجهی می‌شود، مسئولان استان باید بدانند بخش خصوصی به تنهایی نمی‌تواند از عهده تمامی کارها برآیند و اگر این کم توجهی ها ادامه پیدا کند مطمعن هستم در آینده این تیم به مشکل می خورد و این موضوع را به خوب می‌دانم اگر کمی به جوانان علاقمند به فوتبال در استان فارس توجه شود قطعاً‌ ناهنجاری‌های اجتماعی این استان کمتر می‌شود.

    طالبی همچنین در مورد بازی دربی روز گذشته قشقایی شیراز و فجر شهید سپاسی گفت: با توجه به اینکه هفته گذشته در پایتخت ما دربی غم‌انگیزی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال داشتیم، در دربی شیراز که شب گذشته بین تیم‌های قشقایی و فجر شهید سپاسی برگزار شد سعی کردیم یک دربی خوب و تماشاگر پسندی برگزار کنیم.

    وی گفت: البته در این دربی دو ایراد بزرگ وجود داشت اول اینکه چرا مسئولان ورزشی این استان از قبل برنامه‌ریزی نکرده بودند که اورژانس زودتر در ورزشگاه حضور داشته باشد؟ چرا باید به دلیل نبود اورژانس این بازی با نیم ساعت تأخیر برگزار شود؟ همانطور که می دانید تاخیر در شروع هر بازی روی بازیکنان از نظر روحی روانی تأثیر می‌گذارد دوم نمی‌دانم چرا در دقیقه ۸۰ برق ورزشگاه ناخودآگاه و به چه دلیل قطع شد؟ برای ده دقیقه باقی مانده این بازی حدوداً نیم ساعت هر دو تیم استراحت کردند.چرا برنامه‌ریزیهای مسئولان ورزشی استان فارس آن هم برای بازی به این مهی و تنها دربی استان اینقدر ضعیف بود؟ این موضوعات برای استان فارس و فوتبال این استان خوب نیست.

    وی در ادامه تسریع کرد :‌ هر دو تیم در این دربی جانانه جنگیدند و و بازی خیلی خوبی برگزار شد اما متاسفانه حواشی به وجود آمده تاثیر زیادی در روند خوبه این بازی داشت یکی از عوامل موفق ما در این دیدار پیروزیهای پی‌ در پی در لیگ بود.

    طالپور در پایان گفت: از زمان حضور من در تیم قشقایی نجف‌پور مدیرعامل این باشگاه واقعاً تمام سعی و تلاش خود را می‌کند که بتواند تیم را در آرامش نگه دارد اما مطمئن باشید وی به تنهایی نمی‌تواند این کار را به خوبی انجام دهد و مسئولان استان باید از وی حمایت کنند.مسئولان ورزشی هر جامعه برای اینکه بتوانند پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی کنند هزینه‌های سنگینی را باید پرداخت کنند اما اگر به موضوع علاقه جوانان به فوتبال توجه بیشتری شود مطمئن باشید این کار خیلی ارزان‌تر تمام می‌شود.

     

    برچسب ها تیم قشقایی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید