×
×

افتتاح دفتر تسهیلگری محلات گلشن، مهدی آباد و حجت آباد با مدیریت سمن جوانان عشایر فارس

  • کد نوشته: 6707
  • احسان قرقانی
  • ۱۲ مهر
  • ۰
  • روز گذشته با حضور مهرجانیان شهردار منطقه چهار و احمدزاده شهردار منطقه نه، معاونین و معتمدین محلی دفتر تسهیلگری و توسعه محلات گلشن، مهدی آباد و حجت آباد افتتاح گردید. در این آیین مهرجانیان شهردار منطقه چهار خطاب به مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری گفت: نتیجه تمام تلاش ما در شهرداری و شما در این […]

    افتتاح دفتر تسهیلگری محلات گلشن، مهدی آباد و حجت آباد با مدیریت سمن جوانان عشایر فارس
  • روز گذشته با حضور مهرجانیان شهردار منطقه چهار و احمدزاده شهردار منطقه نه، معاونین و معتمدین محلی دفتر تسهیلگری و توسعه محلات گلشن، مهدی آباد و حجت آباد افتتاح گردید.

    در این آیین مهرجانیان شهردار منطقه چهار خطاب به مدیر و کارشناسان دفتر تسهیلگری گفت: نتیجه تمام تلاش ما در شهرداری و شما در این دفتر نهایتا کمک به رفع مشکلات اجتماعی مردم در محلات است از این رو ما بعنوان شهرداری منطقه بعنوان بازویی در کنار شما هستیم.

    در این مراسم احمدزاده شهردار منطقه نه نیز ضمن ابراز خرسندی از ایجاد دفتر تسهیلگری در محلات حاشیه ای شهر بیان داشت: بحث محلات و مناطق اطراف شهر از مسائل کاربردی به شمار می‌رود و توجه دولت به این موضوع و ایجاد این دفاتر می تواند برای کمک به مردم محلی تاثیرگذار باشد شهرداری منطقه نیز همکاری خود را بعمل خواهد آورد.

    مهران نامداری مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلات گلشن ، مهدی آباد و حجت آباد در حاشیه افتتاح این دفتر ضمن تشکر از تلاش های استانداری و شهرداری با تشریح نحوه فعالیت دفتر گفت: مبحث آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه ای شیراز به یک بحران تبدیل شده است، از آنجا که اعضای سازمان مردم نهاد جوانان عشایر فارس و کارشناسان این دفتر همگی از تحصیل کردگان همین محلات هستند بدون شک تمام توان خود را برای کمک به اهالی این مناطق خواهیم کرد.

    نامداری دبیر جمعیت جوانان عشایر فارس در ادامه به معرفی کارشناسان دفتر پرداخت وی همچنین از شهرداران مناطق، یاوران شورا، معتمدین و متنفذین محلی دعوت کرد در جهت کمک به کاهش آسیب های اجتماعی با این دفتر همکاری ویژه داشته باشند.

    میهمان ویژه مراسم افتتاح این دفتر، دکتر وهاب قائدی شهردار خان زنیان بود.

    شایان ذکر است طی این طرح وزارت کشور برای کاهش آسیب های اجتماعی در محلات حاشیه ای ده کلانشهر کشور اقدام به راه اندازی دفتر نمود که در شیراز پنج سازمان مردم نهاد با همکاری شهرداری و استانداری در محلات حاشیه ای شیراز اقدام به راه اندازی دفتر تسهیلگری نموده اند.

    لازم به ذکر است همزمان با این دفتر در چهار نقطه از محلات شیراز اعم از یک دهپیاله و کوره گری، دو بافت قدیم، سه ترکان شرغان، چهار سعدی دفاتر تسهیلگری مورد بهره برداری قرار گرفت.

    گفتنی است در دفتر تسهیلگری محلات گلشن، مهدی آباد و حجت آباد افراد زیر فعالیت خود را آغاز نمودند.
    مدیر دفتر مهران نامداری
    کارشناس شهرسازی محمد علی اسدی
    کارشناس اجتماعی شیما ذوالفقار لو
    کارشناس مددکاری زهرا رضایی نیا
    کارشناس حقوقی زرنوش اژدهاکش
    کارشناس اقتصادی فاطمه نجف پور.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *