×
×

تیم نائب قهرمان ایران منحل می شود

  • کد نوشته: 12553
  • احسان قرقانی
  • ۱۷ خرداد
  • ۰
  • مسئول تیم هاکی تلخاب شیرین از انحلال این تیم خبر داد. نوروز حیدری گفت: در راستای جلسه ای در تلخاب شیرین گچساران و با حضور مربیان و سرپرستان تیم های هاکی اعزامی به مسابقات برگزار شد قرار بر انحلال این تیم ها گرفته شد. حیدری با اشاره به مشکلاتی که موجب این تصمیم شده است، […]

  • مسئول تیم هاکی تلخاب شیرین از انحلال این تیم خبر داد.

    نوروز حیدری گفت: در راستای جلسه ای در تلخاب شیرین گچساران و با حضور مربیان و سرپرستان تیم های هاکی اعزامی به مسابقات برگزار شد قرار بر انحلال این تیم ها گرفته شد.

    حیدری با اشاره به مشکلاتی که موجب این تصمیم شده است، افزود: عدم توجه مسئولین ورزش شهرستان و استانی به هاکی و به خصوص عدم توجه به تیم هاکی تلخاب شیرین موجب این تصمیم شده است.

    وی با ذکر این مطلب که ستون هاکی استان روستای تلخاب شیرین بود ادامه داد: این روستا ۱۴۰ هاکی باز دارد که ۸۰ ورزشکار به صورت حرفه ای بازی می کنند و برای آنها کارت ورزشی هاکی صادر شده است.

    حیدری با بیان افتخارات تیم هاکی پسران تلخاب شیرین افزود: کسب مقام سوم هاکی دو منطقه یک، کسب مقام دوم هاکی سه، کسب مقام سوم مینی هاکی منطقه یک، نائب قهرمانی تیمی منطقه یک از افتخارات هاکی پسران این روستا است.

    وی ادامه داد: کسب مقام چهارمی دختران و نائب قهرمانی المپیاد هاکی ایرانیان نیز از افتخارات مدرسه هاکی این روستاست.

    مسئول تیم هاکی تلخاب شیرین  با بیان این که این افتخارات در کمتر از یک سال گذشته کسب شده است گفت: نبود برنامه مدون از سوی ه‍یئت هاکی استان برای حمایت از هاکی بازان و مربیان این روستا، عدم توجه به تامین زیر ساخت های اولیه این ورزش از جمله چوب و توپ از طرف ه‍یئت هاکی شهرستان و استان و نگاه قومیتی و منطقه ای به هاکی بازان این روستا، عدم تامین هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان هاکی باز توسط خانواده ها از علل تعطیلی این رشته در این روستاست.

    حیدری با بیان اینکه سال ها طول خواهد کشید تا دوباره بتوان چنین تیمی را که آبرودار استان در مسابقات کشوری بوده هماهنگ کرد گفت: بعد از گذشت یک ماه از برگزاری جشن تقدیر از ورزشکاران این روستا در خیابان بلادیان هنوز کارت هدیه و لوح تقدیر این ورزشکاران تحویل آنها نشده است.

    حیدری در پایان افزود: اکنون این تیم در اوج آمادگی و در قله افتخارات ایستاده است ولی هیچ یک از مسئولان شهرستانی و استانی نه آدرس این روستا را می دانند و نه از مشکلات این ورزشکاران خبر دارند که با دست خالی توانستند برای شهرستان کچساران و استان افتخار آفرینی کنند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *