×
×

پیروزی سپیدرود رشت برابر قشقایی شیراز زیر بارش باران

  • کد نوشته: 16038
  • احسان قرقانی
  • ۹ آبان
  • ۰
  • تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، زیر بارش باران برابر تیم قشقایی شیراز به برتری رسید. به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت […]

    پیروزی سپیدرود رشت برابر قشقایی شیراز زیر بارش باران
  • تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور ، زیر بارش باران برابر تیم قشقایی شیراز به برتری رسید.

    به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از ایرنا، در این دیدار که عصر چهارشنبه از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت ، در یک هوای ابری و بارانی و در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر برگزار شد؛ تیم فوتبال سپیدرود توانست در یک بازی برتر با نتیجه دو بر یک برابر قشقایی شیراز به پیروزی دست یابد تا هر سه امتیاز این بازی را کسب کند.

    در جریان این دیدار و در نیمه اول، تیم سپیدرود برتر از حریفش ظاهر شد و توانست در این نیمه به گل نیز دست یابد که احسان پیرهادی مهاجم این تیم در دقیقه ۳۲ با یک ضربه سر، اولین گل سپیدرود را به ثمر رساند تا این تیم با اندوخته یک گل این نیمه را به اتمام برساند.

    در نیمه دوم هر دو تیم یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند اما تیم قشقایی شیراز از دقیقه حدود ۷۰ بر بازی تسلط بیشتری یافت و این تیم پس از چند دقیقه تحت فشار قراردادن سپیدرود به گل مساوی دست یافت که محمدجواد عباسی بازیکن قشقایی شیراز با یک ضربه زیبا و از راه دور، موفق شد تا تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

    اما پس از به ثمر رسیدن این گل، تیم سپیدرود بر بازی تسلط یافت و حملات متعددی را روی دروازه تیم قشقایی شیراز انجام داد تا اینکه در دقیقه ۷۸ مهیار نوری مدافع پیش تاخته سپیدرود رشت با یک ضربه سر زیبا، دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا سپیدرودی ها برنده این بازی شوند.

    قضاوت این دیدار را احمد محمدی با کمک های بهزاد پناهی و امین قدیری برعهده داشتند که در جریان این دیدار، احسان پیرهادی از سپیدرود رشت کارت زرد دریافت کرد و همچنین ساسان صادقی پور یکی از کمک مربیان تیم سپیدرود نیز با دریافت کارت قرمز از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

    تیم سپیدرود با ترکیب سیدمهدی اسلامی ، امید سام کن ، جواد آقایی پور(رضا عاشوری)، امیر تیزرو، محمد دادرسی (محمود خمیسی)، میثم فردوسی ، احسان پیرهادی ، مجتبی محبوب مجاز(امیرحسین اسکندری)، مهیار نوری ، محمدرضا زینال خیری و نوید حیدری رو در روی تیم قشقایی شیراز قرار گرفت. همچنین تیم فوتبال قشقایی شیراز با ترکیب مسلم حق شناس ، مجید ایوبی ، آرام عباسی ، محمدجواد عباسی، حسین صادقی، سعید زارع، علی مصلح نژاد، محمد غلامی( سهیل فداکار)، پوریا زارع، مرتضی سنجانکی (سیدعرفان عموزاده) و علی حسامی(حسین حیدری) به مصاف تیم سپیدرود رشت رفت.

    پیش از این بازی و تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزادگان) که با حضور ۱۸ تیم در حال برگزاری است، سپیدرود رشت با ۱۲ امتیاز در مکان هشتم و قشقایی شیراز با شش امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *