×
×

بازی قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج نیمه تمام ماند

  • کد نوشته: 2125
  • احسان قرقانی
  • ۲۹ بهمن
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین ،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی پس از ۳۰دقیقه بدلیل حاشیه سازی بازیکنان یاسوجی و سنگ اندازی از داخل زمین بازی […]

    بازی قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج نیمه تمام ماند
  • به گزارش قشقایی آنلاین ،در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و چهارم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران دو تیم قشقایی شیراز و زاگرس یاسوج در ورزشگاه دستغیب شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی پس از ۳۰دقیقه بدلیل حاشیه سازی بازیکنان یاسوجی و سنگ اندازی از داخل زمین بازی به سمت هواداران قشقایی و ایجاد درگیری نیمه تمام ماند.

    در بازی رفت تماشاگران تیم یاسوجی بارها به سمت بازیکنان تیم قشقایی سنگ اندازی کردند و حتی دروازه بان تیم قشقایی  نیز مورد اصابت سنگ قرار گرفت، ولی بازیکنان تیم قشقایی به احترام به اصول اخلاقی و حرفه ای مسبقات بدون جنجال سازی به بازی ادامه دادند.

    جنجال سازی بازیکنان یاسوجی  از آن جا آغاز شد که دروازه بان زاگرس یاسوج نسبت به سنگ اندازی تماشاگران قشقایی اعتراض داشت و بعد از جنجال سازی و ایجاد تنش در کنار زمین به سمت هوادارن قشقایی با سنگ حمله کردند و بعد از ایجاد درگیری زمین مسابقه را ترک کردند که فیلم آن موجود است.

    در این درگیری و جنجال مربی تیم قشقایی نیز مورد اصابت سنگ بازیکنان زاگرس یاسوج قرار گرفت و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

    در خاتمه با وجود حضور بیش از ۴۵ دقیقه ای بازیکنان قشقایی در داخل زمین ، تیم زاگرس یاسوج حاضر به ادامه مسابقه نشد تا بازی نیمه تمام بماند.

    این اتفاقات در حالی رخ می دهد که نتیجه این بازی حساس تاثیر زیادی در سقوط تیم ها به لیگ پایین تر تاثیر داشت.

    بدین ترتیب نتیجه این دیدار ناتمام را کمیته انضباطی باید تعیین کند که انتظار می رود با توجه به حساسیت بازی ها این رای زودتر اعلام شود.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید