×
×

قشقایی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ماندگار شد

  • کد نوشته: 2425
  • احسان قرقانی
  • ۱۰ اسفند
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، در یکی از مهمترین بازی های هفته ی پایانی مسابقات تیم محبوب قشقایی که در خطر سقوط به لیگ پایین تر قرار داشت برای اظمینان از بقا باید تیم بعثت کرمانشاه را شکست میداد مقابل این تیم صف آرایی کرد. در این بازی که جکم مرگ و زندگی برای بازیکنان قشقایی […]

    قشقایی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ماندگار شد
  • به گزارش قشقایی آنلاین، در یکی از مهمترین بازی های هفته ی پایانی مسابقات تیم محبوب قشقایی که در خطر سقوط به لیگ پایین تر قرار داشت برای اظمینان از بقا باید تیم بعثت کرمانشاه را شکست میداد مقابل این تیم صف آرایی کرد.

    در این بازی که جکم مرگ و زندگی برای بازیکنان قشقایی داشت از ابتدا بسیار باانگیزه و پر تلاش ظاهر شدند و در همان نیمه اول با هتریک علی نگارنده و تک گل هادی خادم کار را تمام کردند و با خیال راحت به رختکن رفتند.

    در شروع نیمه دوم ای تیم بعثت بود که برای جبران گل های خورده پا به میدان گذاشته بود و با حملات متعدد خود را به دروازه قشقایی نزدیک میکرد تا اینکه توانست دوتا از گل های خورده را جبران کنند.

    این پایان کار نبود و علیرضا عباسفرد با حرکتی دیدنی و زیبا گل پنجم قشقایی را به ثمر رساند تا خداحافظی خاطره انگیزی از دنیای فوتبال داشته باشد.

    در دقایق پایانی بازی تیم بعثت صاحب ضربه پنالتی شد که با علی اسدی آنها را ناکام گذاشت و البته خاطره ی درخشش در بازی پرسپولیس را برای هوادارن این تیم زنده کرد.

    قشقایی با این پیروزی با ۲۸ امتیاز با قرار گرفتن در رده دهم در لیگ دسته دوم فوتبال ایران ماندگار شد.

    در دیگر بازی این گروه شهرداری اراک برابر اروند خرمشهر به تساوی بدون گل رضایت داد تا همراه با تیم های شهباز نوژان البرز و شهرباران تهران تیم های سقوط کننده به لیگ دسته سوم فوتبال ایران باشند.
    همچنین به ترتیب تیم های برق نوین شیراز، اروند خرمشهر، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه با کسب رتبه های اول تا چهارم به مرحله بعد مسابقات صعود کردند.

    نفت و گاز گچساران ۱  نفت امیدیه ۱
    شهر باران تهران ۰ کیمیا فرایند تهران ۳
    فولاد نوین اهواز ۰ برق نوین شیراز ۰
    سپهر نقش جهان ۱ زاگرس یاسوج ۰

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *