×
×

نجف‌پور: بازیکنان قشقایی همه با غیرت و با انگیزه هستند/ بحرانی در باشگاه وجود ندارد

  • کد نوشته: 26644
  • احسان قرقانی
  • ۱۶ دی
  • ۰
  • مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز گفت: بازیکنان قشقایی همه با غیرت و با انگیزه هستند و برای حفظ نام قشقایی تا به امروز از هیچ کوشش تلاشی دریغ نکردند.

    نجف‌پور: بازیکنان قشقایی همه با غیرت و با انگیزه هستند/ بحرانی در باشگاه وجود ندارد
  • اشکان نجف‌پور در واکنش به استعفای مهدی فروردین سرمربی تیم قشقایی و صحبت‌های وی اظهار داشت: مهدی فروردین تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم با من در رابطه با استعفا صحبتی نکرده است. نامه‌ای هم به باشگاه ارسال نکرده و من فقط از طریق رسانه‌ها شنیده‌ام که وی یک فایل صوتی پخش کرده و گفته من استعفا دادم و چند رسانه هم پیرو آن، فایل صوتی او را رسانه‌ای کرده اند. روز گذشته که تمرین تیم برگزار شد فروردین در تمرین حضور داشت و حرفی در مورد استعفای خودش نزد و حتی بازیکنان را از نظر روحی برای بازی با مس کرمان آماده می‌کرد.

    وی افزود: فروردین در صحبت‌هایش مدعی شده که باشگاه در شرایط بحران قرار دارد که اعلام می کنم در باشگاه بحرانی وجود ندارد، او حتی مدعی بوده که تاکنون پرداختی نداشتیم و بازیکنان همه اعتراض دارند در صورتی که این گونه نبوده، تا نیم‌فصل ۲۰ درصد از حقوق بازیکنان را پرداخت کردیم و یک عده بازیکنان که شاکله اصلی تیم هستند و در قراردادشان آمده که باید ۵۰ درصد از حقوق‌شان را در نیم فصل پرداخت کنیم آنها را هم پرداخت کردیم. حدوداً ۵ الی ۶ نفر دیگر وجود داشته باشند که باید حقوق آنها را به ۵۰ درصد برسانیم و ظرف امروز و فردا این کار انجام می شود. البته یکسری از بازیکنان با نظر او از تیم جدا شدند و منتظر هستیم پنجره نقل و انتقالات باز شود.

    مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز اضافه کرد: با توجه به بحران اقتصادی که در کشور وجود دارد همه باشگاه‌های ورزشی کشور به خصوص باشگاه‌های خصوصی تحت فشار اقتصادی هستند. ما تا به امروز حدود ۴ میلیارد تومان هزینه کردیم که حدوداً یک میلیارد و ۶۰۰ مربوط به تسویه‌حساب بازیکنان به سال گذشته بود که در ابتدای فصل تسویه کردیم و تا به امروز هم ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای این فصل هزینه شده است. البته جای تشکر از فرهنگیان دارد که وی به کمک باشگاه آمده و با حضور و کمک او توانستیم از خروج تیم به خارج از استان جلوگیری کنیم.

    نجف پور در ادامه تصریح کرد: ای کاش لااقل فروردین از فرهنگیان و یا سرپرست تیم و مدیران دیگر که واقعاً برای رفع مشکلات اقتصادی در حال کمک به باشگاه هستند، تشکر و قدردانی می‌کرد.از ابتدای فصل سعی کردیم بهترین اردوها را برای تیم در نظر بگیریم. قبل از شروع فصل در تهران و در بهترین شرایط اردوی خود را برگزار کردیم و در همان جا هم با عنایتی سرمربی قبلی باشگاه بازیکنان خود را جذب کردیم اما متأسفانه با توجه به نتایج ضعیفی خنایتی باشگاه تصمیم گرفت دست به تغییرات بزند البته نمی‌گویم مشکلات اقتصادی در آن زمان وجود نداشت مشکلات اقتصادی وجود داشت اما بعد از رفتن وی تا حدودی این مشکلات برطرف شد.

    مدیرعامل قشقایی تاکید کرد: فروردین در ۷ هفته بازی در لیگ تمام بازی‌های خود را شکست خورد که همه کارشناسان منتظر بودند این سرمربی را عوض کنیم اما احترام گذاشتیم و این سرمربی را حفظ کردیم. شما ببینید وقتی یک تیمی ۷ بازی پی در پی شکست می خورد شاکله‌اش از بین می‌رود. البته خدا را شکر بعد از حفظ کردن وی توانستیم تقریباً نتایج خوبی کسب کنیم.

    وی افزود: باشگاه تا به امروز در حد و توان پرداخت‌هایی را باید پرداخت کرده است و بین هیچ کسی هم فرقی قائل نشدیم که فروردین در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که ما برای پرداختی‌ها بین بازیکنان فرق قائل شدیم. بازیکنان قشقایی هم با غیرت و با انگیزه هستند و برای حفظ نام این تیم از هیچ کوشش و تلاشی تا به امروز از خود دریغ نکردند. جزو معدود باشگاه های هستیم که بهترین البسه باشگاهی را با برند لنینگ داریم و تمام بازی‌های خود را در شهرهای مختلف با پرواز مستقیم انجام می‌دهیم و در بهترین هتل‌ها اسکان می یابیم.

    نجف پور خاطرنشان کرد: من نمی‌گویم که باشگاه گل و بلبل است شرایط اقتصادی وجود دارد اما بحرانی که فروردین اعلام کرده وجود ندارد. طبق محاسباتی که گفتم حدودا ۴ ملیارد تومان از ابتدای سال با احتساب بدهی قبلی تا به امروز هزینه کردیم.

    منبع: خبرگزاری فارس

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *