×
×

رشید طهماسبی، سرمربی قشقایی؛ سرمربی نه، من سرباز قشقایی هستم

  • کد نوشته: 26685
  • احسان قرقانی
  • ۲ بهمن
  • ۰
  • شیرازنوین| یکی از بزرگتریــن شگفتیهای این فصــل لیگ یک توســط قشقایی شیراز خلق شد. این تیــم که به نظــر میرســید در شــرایطی بحرانی قــرار دارد و در دو هفته گذشــته با دو شکست پیاپی، دو پله در جدول ســقوط کرده بود و سرمربی موفقش هم پیش از آغــاز نیم فصل دوم به یکباره اســتعفا داده بود، […]

    رشید طهماسبی، سرمربی قشقایی؛ سرمربی نه، من سرباز قشقایی هستم
  • شیرازنوین| یکی از بزرگتریــن شگفتیهای این فصــل لیگ یک توســط قشقایی شیراز خلق شد.
    این تیــم که به نظــر میرســید در شــرایطی بحرانی قــرار دارد و در دو هفته گذشــته با دو شکست پیاپی، دو پله در جدول ســقوط کرده بود و سرمربی موفقش هم پیش از آغــاز نیم فصل دوم به یکباره اســتعفا داده بود، موفق شــد در رفسنجان تیم صدرنشین و مدعی درجه یک صعود را شکست دهد! نتیجه ای که علاوه بر فوتبال دوستان شیرازی، تمامی تیم های صدرنشین از جمله فجرسپاسی را هم خوشحال کرد.
    این در حالی بود که نیمه نخســت این مسابقه با یک گل به ســود مس به پایان رسیده بود و کمتر کســی انتظار نتیجه ای را داشت که در پایان بازی رقم خورد.
    با رشــید طهماســبی کمک مربی فصول اخیر قشــقایی که پس از استعفای مهدی فروردین، موقتاً مسئولیت فنی این تیم را به عهده گرفته است، پس از این پیروزی صحبت کردیم.
    او در ابتــدا ضمــن تبریــک این پیــروزی به قشــقایی ها و هم اســتانی ها گفــت: پیش از پرداختن به بحث فنی، باید از چند نفر تشــکر کنــم. از جمله جناب آقــای کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان اســتان، آقای هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال اســتان و آقای عباســی رئیس ِ هیئت فوتبال شیراز که به معنای واقعی یکدل بودن و متحد بودن، در کنار تیم بزرگ قشقایی و در کنــار مدیران تیم ما آقایــان نجف پور و سرهنگیان بودند و توانستند پنجره تیم قشقایی را باز کنند که در لحظات آخر بتوانیم بازیکنانی که مدنظرمان بود را جذب کنیم و در این بازی هم از آنها اســتفاده کنیم. واقعــاً این عملکرد جای تشکر دارد و امیدوارم این یکدل بودن که امروز رمز موفقیت قشقایی بود، در ادامه راه هم  استمرار داشته باشد. امیدوارم مسئولان همیشه در کنار دو تیم فجرسپاســی و قشقایی باشند تا انشــاءالله بتوانیم در ادامه راه جزو مدعیان باشیم و با برنامه خوب برای سال ۹۹صعود به لیگ برتر را قطعی کنیم.
    طهماسبی افزود: در مورد بحث فنی باید بگویم در رفسنجان بازی برای هر تیمی سخت است. آن هم جلوی تیمی که صدرنشین جدول است و مدعی صعود اول صعود به لیگ برتر. ما با بچه ها خیلی صحبت کردیم و این هفته هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بچه های کادرفنی هــر کدام به نوبــه خود برای ایــن تیم خیلی زحمت کشــیدند، بچهها هم تمام تلاششان را کردند تا بتوانیم در رفسنجان این برد شیرین را بیاوریم. بازیکنان ما میدانستند بازی سختی در اینجا دارند؛ ولی به یک خودباوری خیلی خوبی رسیده بودند. در نیمه اول با شناختی که از مس داشتیم، آنها را خیلی خوب مهار کردیم؛ اما باز هم از یک لحظه غفلت بچههای ما، تیم مس به گل رسید. بین دو نیمه با بچهها صحبت کردیم و با این صحبتها، آنها شارژ روحی خیلی خوبی شدند و توانســتیم بازی را برگردانیم. در نیمه دوم با وضعیت بســیار خوبی جلوی مس بازی کردیم و نتیجه بــازی را عوض کردیم که باید تشــکر کنم از این بچه ها که جانانه و شجاع و جســورانه بازی کردند. امروز اسم مس برای ما بــزرگ نبود و مهم نبود آنهــا در چه جایگاهی قرار دارند. بچهها خواســتند این بازی را ببرند و این اتفاق هم افتــاد و امیدوارم این برد ادامه داشته باشــد. مخصوصاً در سه هفته بعدی که در شــهر خودمان بازی داریــم، با توجه به این روحیــهای که به تیم تزریق شــده و تمرینات خوبی که ســپری میکنیم، امیدواریم بهترین نتایج را کسب کنیم.
    سرمربی قشقایی در خصوص داوری این مسابقه گفــت: به جز چند صحنه که انتظار میرفت به خاطر خطاهایی که روی بازیکنان ما انجام شده بود، داور به بازیکنان حریف کارت زرد نشــان دهد و بازی را مدیریت کند، در کل تیم داوری آقای زاهدی فر خوب ظاهر شــد و به همه آنها خسته نباشید میگویم.
    رشید طهماسبی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان در ســمت سرمربی تیم حضور خواهد داشــت یا قرار اســت سرمربی جدیدی ًبرای شــقایی انتخاب شــود، گفت: من فعلا در کنار تیم قشــقایی هستم، همانطور که در سالهای گذشته بوده ام. من نمیگویم به عنوان مربی و ســرمربی در کنار تیم هستم، بیشتر به عنوان یک سرباز در خدمت تیم قشقایی هستم.
    هر جا نیاز بوده به تیم کمک کرده ام و الان هم که وضعیت سرمربی نامشخص است، باشگاه ما را در این سمت گذاشته و داریم کار میکنیم و تا آنجایی که در توان ما باشد میجنگیم که از اعتبار و نام قشقایی دفاع کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *