×
×

رشید طهماسبی: مساوی در شهرآورد شیراز عادلانه بود

  • کد نوشته: 26789
  • احسان قرقانی
  • ۱۴ بهمن
  • ۰
  • سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: بازی در شهر آورد حساسیت خاص خود دارد و مساوی نتیجه‌ای عادلانه بود که رقم خورد. رشید طهماسبی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هر دو تیم تلاش کردند به گل برسند و فرصتهایی هم برای گلزنی داشتند که از دست رفت. وی اضافه کرد: از اینکه هواداران […]

    رشید طهماسبی: مساوی در شهرآورد شیراز عادلانه بود
  • سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: بازی در شهر آورد حساسیت خاص خود دارد و مساوی نتیجه‌ای عادلانه بود که رقم خورد.

    رشید طهماسبی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: هر دو تیم تلاش کردند به گل برسند و فرصتهایی هم برای گلزنی داشتند که از دست رفت.

    وی اضافه کرد: از اینکه هواداران هر دو تیم در یک هوای سرد تحمل کردند بازی را تماشا کنند سپاسگزارم، اگرچه کیفیت بد زمین اجازه نداد بازی بهتری را ببینند.

    او با اشاره به اینکه شرایط بازی در شهر آورد طوری نیست که بتوان از قبل نتیجه را پیش بینی کرد، افزود: بازیکنان ما جسورانه بازی کردند اما انتظار بیشتری داشتم اگرچه همانگونه که گفتم کیفیت نامناسب زمین روی بازی تاثیر منفی داشت.

    طهماسبی افزود: جوانان خوبی در تیم داریم که آینده این باشگاه را رقم خواهند زد و با همین نفرات کار را ادامه خواهیم داد.

    سرمربی تیم قشقایی در مورد قضاوت بازی هم گفت: داوران بازی مشکلی نداشتند و از قضاوت آنها راضی هستم.

    دیدار تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز عصر یکشنبه در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال دسته یک جام آزادان در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

    در پایان این هفته تیم فجر با ۳۵ امتیاز دررده پنجم باقی ماند، این تیم با مس کرمان هم امتیازی است و تیم قشقایی هم با ۲۷ امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

    همچنین تیم مس رفسنجان با ۴۳ امتیاز در صدر جدول ایستاد، گل ریحان البرز با ۳۹ دوم است ، خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه هم با ۳۸ امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.

    در رقابت های لیگ دسته یک کشور جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته می شوند.

    تیم های رایکا بابل و شهرداری تبریز هم با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند.

     

    منبع: ایرنا

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *