×
×

همه آمدند، شانه به شانه براى آینده بهتر / حلقه اتحاد قشقاییها پایان تمام شایعات

  • کد نوشته: 27185
  • احسان قرقانی
  • ۲۸ بهمن
  • ۰
  • تا زمانی که هومان را داریم دیگر چه نیازی به تاجگردون /. هومان از هر حیثی نسبت به بقیه کاندیداها برتری دارد. /. من با برنامه آمده ام /. چرا افکار کمونیستی را در اجرا پیاده می کنید __ اولین نطق کاندیداتوری دکتر هومان عسکری روز دو شنبه ۹۸/۱۱/۲۸، با خیل عظیم حامیان مواجه شد. […]

    همه آمدند، شانه به شانه براى آینده بهتر / حلقه اتحاد قشقاییها پایان تمام شایعات
  • تا زمانی که هومان را داریم دیگر چه نیازی به تاجگردون /. هومان از هر حیثی نسبت به بقیه کاندیداها برتری دارد. /. من با برنامه آمده ام /. چرا افکار کمونیستی را در اجرا پیاده می کنید

    __ اولین نطق کاندیداتوری دکتر هومان عسکری روز دو شنبه ۹۸/۱۱/۲۸، با خیل عظیم حامیان مواجه شد.

    __ حضور دکتر هومان عسکری در گچساران رحمت است و اولین نطق انتخاباتی این جوان قشقایی با بارش رحمت الهی همراه شد.

    __ نخستین نطق انتخاباتی دکتر عسکری با سخنرانی کوتاه مهندس حاج علی فولادی وندا آغاز شد. مهندس فولادی در این همایش بزرگ با اشاره شعارهای انتخاباتی دور قبلی خود (وحدت) اعلام کرد که: دوستان من با وحدت خود ثابت کنید که کاندیدای شما استیجاری نیست. ثابت کنید ایرانی هستیم. شهید داده ایم و متعلق به همین خاکیم.

    __ پس از آن قشقاییها و لرزبانان حاضر در سالن با گره کردن دستها به هم حلقه اتحاد بستند و دشمنان خود را ناامید کردند.

    __ حاج احمد خورشیدی، جانباز، ایثارگر و یادگار هشت سال دفاع مقدس، که با حضورش در صف لشکریان و حامیان دکتر هومان عسکری نقشه های رقبا را نقش بر آب کرد، و آنها را وادار به شایعه سازی کناره گیری عسکری به نفع خودشان کرد، در این همایش اتحاد گفت: قطعا هومان عسکری از هر حیث نسبت به کاندیداهای دیگر برتری دارد. چون او برنامه دارد و برنامه هایی که ارائه می دهد در برنامه تحقیق و پژوهش و اندیشکده تدوین شده است.

    __ این ایثارگر ایل در پایان سخنانش گفت: قرار بود که امروز من حرفهایی بزنم اما به حرمت همرزم عزیزم شهید تاجگردون، هیچ حرفی نمی زنم. اما اگر حرفی زدی مطمین باش نیم ساعت بعد از آن با خاک یکسانت خواهم کرد.

    وی در پاسخ به این سؤال که گویا شما از تاجگردون حمایت کرده اید؟؟ پاسخ داد:تا هومان را داریم چه نیازی به تاجگردون هست.

    __ دکتر هومان عسکری در اولین نطق انتخاباتی خود با انتقاد شدید از عملکرد مجلس دهم، دست به افشاگریهایی زد مبنی بر فرارهای مالیاتی، معافیتهای مالیاتی ناعادلانه، معوقات بانکی که بدلیل نداشتن ضمانت های سخت دیگر قابل برگشت نیستند. و در ادامه گفت: افتخار می کنم ابدارچی مجلسی باشم که یارانه ۴۵ هزارتومانی سال ۱۳۸۸ را به ۲۰۰ هزارتومان می رساند. تا ریاست مجلسی باشم که در تراز انقلاب اسلامی نیست.
    وی ادامه داد: چرا تفکر کمونیستی را در اجرا پیاده می کنید و مردم را بین دو اهرم تورم و مالیات قرار می دهید؟؟؟ اگر قانون تسهیل ازدواج جوانان به درستی اجرا می شد، هرگز هیچ مادری با چشم گریان برای حل مشکل فرزند جوانش نزد هیچ نماینده ای نمی رقت.

    __ دکتر عسکری در پایان با اشاره به شایعاتی که اخیرا دست به دست می شود با آیات قرآنی چنین پاسخ داد: وای بر عیب جوی بدگویی که مال اندوزی می کند. پله پله با ابزار متعددی سعی در حذف من کردند و موفق نشدند و الان نیز دست به دامان شایعاتی شده اند و من میگویم هیچ اتاق فکری ندارم و خود به تنهایی همه شما را حریفم.

    تیم رسانه ای برنا
    حامی دکتر هومان عسکری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *