×
×

مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر بانوان با ویژه برنامه های قشقایی

  • کد نوشته: 2815
  • احسان قرقانی
  • ۲۱ اسفند
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین و بنابراعلام سعیده کشاورز مسئول هیئت فوتبال بانوان استان فارس، این بازی که بین قشقایی شیراز و آینده سازان میهن نجف آباد برگزار می شود تکلیف قهرمانی لیگ برتر بانوان را مشخص خواهد کرد. وی افزود اگر تیم نجف آباد بتواند قشقایی شیراز را شکست دهد قهرمان لیگ خواهد شد و […]

    مراسم اهدای کاپ قهرمانی لیگ برتر بانوان با ویژه برنامه های قشقایی
  • به گزارش قشقایی آنلاین و بنابراعلام سعیده کشاورز مسئول هیئت فوتبال بانوان استان فارس، این بازی که بین قشقایی شیراز و آینده سازان میهن نجف آباد برگزار می شود تکلیف قهرمانی لیگ برتر بانوان را مشخص خواهد کرد.

    وی افزود اگر تیم نجف آباد بتواند قشقایی شیراز را شکست دهد قهرمان لیگ خواهد شد و در غیر این صورت تیم شهرداری بم به مقام قهرمانی خواهد رسید.

    کشاورز در مورد جشن قهرمانی و اهدای جام اضافه کرد، مراسم جشن قهرمانی و اهدای کاپ با حضور سه تیم برتر و مسئولین فدراسیون فوتبال ، مسئولین استانی و شیراز بعد از بازی انجام می شود. به همین دلیل حضور بانوان در ورزشگاه برای ما خیلی مهم و حیاتی است تا به مسولین نشون دهیم باید ما را در الویت قرار دهند و حمایت کنند.

    کشاورز افزود خبرنگاران و عکاسانی از تمام خبرگزاری ها و رسانه ها و همچنین دوربین برنامه تلوزیونی نود برای پوشش این بازی و جشن قهرمانی در ورزشگاه حضور خواهند شد که فرصت مناسبی است برای معرفی پتانسیل های تیم بانوان قشقایی که پرهودادارترین تیم بانوان کشور می باشد.

    کشاورز در مورد جزئیات جشن قهرمانی نیز خاطرنشان کرد که گروه سرود یاشیل قشقایی با لباس زیبای قشقایی به سرپرستی پریسا کاظمی سرودی به  زبان ترکی اجرا خواهند کرد و از بانوانی با لباس قشقایی برای اهدای کاپ و مدال تیم برتر استفاده خواهد شد.

    به همین خاطر بانوان قشقایی شیراز با حضور پرشور در ورزشگاه و ترجیحا با لباس زیبای قشقایی باید از این فرصت ایده آل بیشترین و بهترین  استفاده را برای معرفی فرهنگ غنی قشقایی را ببرند که گزارش ها و تصاویر آن در تمامی رسانه های کشوری بازتاب خواهد داشت.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *