×
×

درخشش خواننده قشقایی در نصف جهان

  • کد نوشته: 3167
  • احسان قرقانی
  • ۲۷ اسفند
  • ۰
  • حمید طاهری درشوری خواننده با اخلاق و محبوب قشقایی در بین هنرمندان عرصه های متعدد هنری استان اصفهان مورد تقدیر و تکریم قرار گرفت. به گزارش قشقایی آنلاین از اصفهان، در مراسمی که از سوی انجمن ادبی سخن سرایان ادب اصفهان برای تقدیر از هنرمندان رشته های هنری برگزار شد ، عوامل اجرایی این همایش فرهنگی […]

    درخشش خواننده قشقایی در نصف جهان
  • حمید طاهری درشوری خواننده با اخلاق و محبوب قشقایی در بین هنرمندان عرصه های متعدد هنری استان اصفهان مورد تقدیر و تکریم قرار گرفت.
    به گزارش قشقایی آنلاین از اصفهان، در مراسمی که از سوی انجمن ادبی سخن سرایان ادب اصفهان برای تقدیر از هنرمندان رشته های هنری برگزار شد ، عوامل اجرایی این همایش فرهنگی از جوان خلاق و با اخلاق قشقایی حمید طاهری دره شوری نیز بخاطر هنر نمایی در رشته خوانندگی تقدیر و هدایای ویژه این محفل فرهنگی را به وی اهدا کردند.
    گفتنی است اهنگ ایرانوم « ایران من» با شعری از دکتر رجایی پناه از سوی این هنرمند در برنامه های فرهنگی و رسانه ملی اجرا شده که بخاطر محتوای غنی شعر و کیفیت آهنگ سازی و خوانندگی مورد توجه ویژه قرار گرفته است ، بگونه ای که وقتی آهنگ مزبور در جشنواره خیرین مدرسه ساز عشایری در حضور مدیران کل آموزش وپرورش عشایر کشور و مدیران کل آموزش وپرورش فارس ،عشایر فارس و همسر استاد بهمن بیگی اجراشد ، افراد اهل فن حاضر در این همایش معنوی و فرهنگی آن را ستودند.
    هیات تحریریه سایت قشقایی انلاین این توفیق هنری را به وی وسایر هنرمندان تبریک عرض می نمایید.

    خبرنگار: محسن نامداری

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید