×
×

اطلاعیه جدید مدیرعامل تیم قشقایی در سال ۹۶ / باشگاه قشقایی به هوادارن واگذار می شود

  • کد نوشته: 3301
  • احسان قرقانی
  • ۱ فروردین
  • ۰
  • به نام تواناترین توانا سال ١٣٩۶ مبارک با عزمی راسخ و اراده ای نشأت گرفته از زندگی نیاکانمان در کوههای سربه فلک کشیده چندسالیست که با عنایت پروردگار و همراهی مردم هدفی والا را دنبال میکنیم اکنون با شروع سال جدید ضمن پرداختن به فعالیتهای چندسال اخیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی و با تجربه […]

    اطلاعیه جدید مدیرعامل تیم قشقایی در سال ۹۶ / باشگاه قشقایی به هوادارن واگذار می شود
  • به نام تواناترین توانا

    سال ١٣٩۶ مبارک

    با عزمی راسخ و اراده ای نشأت گرفته از زندگی نیاکانمان در کوههای سربه فلک کشیده چندسالیست که با عنایت پروردگار و همراهی مردم هدفی والا را دنبال میکنیم
    اکنون با شروع سال جدید ضمن پرداختن به فعالیتهای چندسال اخیر مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی قشقایی و با تجربه از سنوات قبل به استقبال سال نو و برنامه های پیش رو میرویم لیکن این بار با مشارکت بیشتر مردم و البته تقسیم عملی مسئولیتها!

    قبل از هر سخن ابتدا از حمایتهای بی منت هواداران عزیز تقدیر و تشکر میکنم تنها مردم ولی نعمت ما بودند و هستند اما صاحب منسبان و مسئولین منتسب به قشقایی هیچ دینی گردن ما ندارند !!!!

    با این توصیفات ابتدا یادی میکنیم از سالهای اخیر

    1. سال ١٣٩٢ اولین جشن قشقایی بعداز سالها سکوت صدای سازها و نغمه های اصیل ایل در تالار احسان باحضور جمع کثیری از نمایندگان و مسئولین استان و مردم مشتاق و البته سئوالات بسیار در مورد آینده تیم نوپای قشقایی
    2. شروع فعالیت با سه تیم در مسابقات شهرستان و استان و کشور با نام قشقایی ١٣٩٢
    3. حضور در لیگ یک کشور با تیم رده سنی امید و حرکت به سمت افقهای بالاتر ١٣٩٣
    4. حضور در لیگ زیرگروه کشور در دو رده سنی بزرگسال و امید با دو تیم ١٣٩۴ و البته چشیدن طعم شیرین قهرمانی در لیگ زیر گروه کشور
    5. فعالیتهای فرهنگی از جمله جشنواره ها و مشارکت در برگزاری سالگرد تأسیس باشگاه و جشن پیروزی انقلاب
    6. پیگیری و راه اندازی بزرگترین هیأت مذهبی جنوب کشور با نام قشقایی و تجمیع ٢٢ هیات در شیراز و حماسه تاسوعای حسینی ١٣٩۴
    7. شناسایی ایتام قشقایی با همکاری مدیریت محترم اداره کل آموزش پرورش عشایر و برخی امور خیریه البته بدون هیاهو و با رعایت شأن این عزیزان
    8. ایده شناسایی شهدای معظم قشقایی وتجلیل از خانواده های محترمشان بامشارکت در یادواره شهدای ورزشکار قشقایی و در ادامه سپردن این امر به برخی عزیزان و دلسوزان واقعی که هم اکنون هم ادامه دارد.
    9. قهرمانی تیم قشقایی در لیگ دسته سوم و صعود به لیگ دسته دو کشور ١٣٩۵
    10. راه اندازی اولین تیم بانوان قشقایی در لیگ برتر کشور و حضور بانوان در عرصه های قهرمانی با نام زیبای قشقایی برای اولین بار
    11. ادامه حرکت وحدت بخش تجمیع هیأتها مذهبی با کمک روحانی شجاع حاج آقا پروین* اینبار در خارج از شیراز و استان و گسترش آن به همه کشور و حتی خارج از ایران در مراسم راهپیمایی اربعین با حضور اعضای کانون هواداران قشقایی
    12. حضور در جام حذفی در اولین گام ١٣٩۵/٧/٩ و رویارویی با پرسپولیس تهران به عنوان یکی از قدرتهای اصلی فوتبال کشور و حماسه شکست این تیم بزرگ توسط قشقایی و هواداران بیشمارش(این پاداش به عنوان یک هدیه الهی موجب ایجاد موجی از شادی نشاط در سراسر کشور بین تمام هواداران قشقایی و حتی تمام تورکان ایران شد )
    13. راه اندازی آکادمی فوتبال قشقایی در سه رده سنی نوجوانان جوانان وامیدها و حضور تیم امید در مسابقات کشوری ١٣٩۵
    14. انعقاد قراداد با همراه اول به عنوان حامی تیم قشقایی و ثبت سامانه ٣٠٩١ به نام قشقایی
    15. و در انتها حضور تیم قشقایی در شهرهای مختلف ایران* و استقبال بی نظیر هواداران ازاین تیم *به عنوان سفیر اتحاد قشقایی* که نقطه عطفی برای چشم اندازهای مختلف بود و آینده ای پرامید را پیش روی جوانان و علاقمندان به این تیم قرار داده است

    و اما بعد….

    دراین سالها برخی نمایندگان و کاندیداها قبل از انتخاب شدن وعده های بسیار دادند اما دریغ از یک گام عملی!
    چالشها و مشکلات پیش رو اعم از ناپاکی فوتبال و مخالفان بالقوه ما در مافیای ناسالم و ناکارآمد درفدراسیون ازیک طرف ،و عدم همکاری استاندارغیر بومی و مسئولین غیربومی استانی با ممانعت از ورود اسپانسرهای علاقمند از طرف دیگر، تنها امید ما را بعداز خدا به شما مردم معطوف میکند.

    بازهم جادارد از اعضای مدیران رسانه و کانون هواداران که متشکل از جوانان باغیرت بودند تشکر کنم اما جزاین جوانان و هواداران قشقایی در شهرهای مختلف کسی مارا قابل ندانست.
    از بزرگانی که هرکدام مدعی شهرت وثروتند گرفته تا کاندیداها و نمایندگان و مسئولین قشقایی که ما را خارچشم خود و سندی بر اثبات بی لیاقتی خود میدانستند !!!!

    این خود خواص پنداران قشقایی ماشاالله آنقدر زیادند که آوردن نام آنها یک مثنوی هفتاد من میخواهد.

    بگذریم برویم سراغ کار خود !

    برنامه پیش رو در سال جاری بدین شرح خواهد بود:

    1. واگذاری حداقل پنجاه درصد امتیاز تیم فوتبال قشقایی* در لیگ دو کشور به علاقمندان به این تیم و البته درصورت استقبال مناسب تا صددرصد این امتیاز نیز قابل واگذاری میباشد.
    2. در صورت استقبال از طرح سامانه همراه اول حضور قدرتمند در لیگ دو کشور همراه با تلاش برای صعود به لیگ یک* (نکته ای که باید خاطرنشان کنم اینکه درصورت استقبال زیاد و قابل قبول حضور در لیگ یک حتی قبل از شروع لیگ نیز امکان پذیراست ! ).
    3. انعقاد قرارداد با موسسه اعتباری کوثر به عنوان چهارمین تیم پرهوادار کشور و جلب حمایت این موسسه مهم به صورت صدور کارتهای هواداری.
    4. کمک به توسعه ورزش وعلی الخصوص فوتبال در مناطق قشقایی نشین و تشکیل مدارس فوتبال برای اتصال این مدارس به آکادمی فوتبال قشقایی.
    5. استفاده از قانون برنامه ششم توسعه جهت مزایای معافیت های مالیاتی شرکتهایی که مدیران آن به تیم قشقایی علاقمند هستند و حاضرند با یک همکاری متقابل هم از مزایای این قانون بهرمند شوند هم تیم محبوب خود را یاری رسانند
    6. ((((نحوه اجرای موارد فوق بعداز تعطیلات عید از طریق سایت و کانال رسمی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد ))).

    کلام آخر
    تحقق برنامه های امسال و سال های آتی تنها با حمایت شما امکان پذیراست. مطمئنم وقت آن رسیده که این رسالت و هدف والا در این راه پر پیج و خم به وسیله صاحبان اصلی آن یعنی مردم ادامه پیدا کند تا اگر روزی اینجانب به عنوان خادم شما عزیزان به دلایلی از ادامه راه معذور شوم ،مردم مانع افتادن این پرچم شوند.

    پس ای هوادار عاشق برخیز و با اعلام آمادگی برای در اختیار گرفتن این سکان هم در توسعه و پیشرفت قشقایی و هم در درآمدزایی این باشگاه نقش خود را ایفاء کن.

    شما هواداران شعار ما میتوانیم را در بازی با پرسپولیس بزرگ به عمل تبدیل کردید و اکنون نیز با دراختیار گرفتن سکان این باشگاه با تکرار این شعار ثابت میکنید که ما میتوانیم.

    یاحق
    نجف پور
    ١٣٩۶/١/١

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *