×
×

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با مردم طایفه جعفربیگلو ابراز همدردی کردند

  • کد نوشته: 3561
  • احسان قرقانی
  • ۱۱ فروردین
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، پس از حادثه دردناک غرق شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده قشقایی امروز جمعه یازدهم فروردین، کوروش کرمپور در منطقه دشت پلنگ حضور یافت و طی مساعدت های ایشان یک دستگاه بیل مکانیکی بابت کشف اجساد و بازسازی راههای منطقه در اختیار داده شد. تمامی اجساد طی تلاش فراوان و شبانه […]

    نماینده مردم فیروزآباد در مجلس با مردم طایفه جعفربیگلو ابراز همدردی کردند
  • به گزارش قشقایی آنلاین، پس از حادثه دردناک غرق شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده قشقایی امروز جمعه یازدهم فروردین، کوروش کرمپور در منطقه دشت پلنگ حضور یافت و طی مساعدت های ایشان یک دستگاه بیل مکانیکی بابت کشف اجساد و بازسازی راههای منطقه در اختیار داده شد.
    تمامی اجساد طی تلاش فراوان و شبانه روزی توسط جوانان غیور طایفه جعفربیگلو در عرض چهار روز کشف شد.
    همچنین ناگفته نماند طول رودخانه برای کشف اجساد از محل وقوع حادثه تا کشف آخرین جسد حدود صدوپنجاه کیلومتر بود که همت تمامی عزیزان قابل تحسین بود تا تسکین هر چند اندکی باشد بر آلام خانواده داغدار این عزیزان از دست رفته.

    متن تقدیر و تشکر خانواده داغدار جوادپور از جوانانی که به مدت چند روز در کشف اجساد همراه مردم این طایفه همکاری کردند:

    باسمه تعالی
    انا اله و انا الیه راجعون
    گرچه مصیبت نابهنگام جوان سخت است ولی تقدیر خدا را نمی شود کتمان کرد.
    برادران و خواهران محترم از همه اقشار زبان قاصر است که بتوان با تقدیر از کمال همکاری شماها تشکر کرد اینجانبان خانواده های جواد پور، از بزرگ طایفه محترم جعفر بیگی و اقشار مردم منطقه دشت پلنگ و روستاهای همجوار که در جستجوی عزیزان از دست رفته ی این حادثه غم انگیز این خانواده را دوش به دوش همیاری نموده اند تشکر و سپاس خود را اعلام می نماید.
    بزرگ طایفه جعفربیگلو و خانواده داغدار جوادپور مراتب تقدیر و تشکر خود را از تمامی ارگان های دولتی اعم از انتظامی و اداری استان بوشهر.جمعیت هلال احمر استان بوشهر، یگان امداد و نجات فرمانداری محترم شهرستان دشتی پاسگاه لاورشرقی، اهالی درویشی و کردلان اهالی غیرتمند شهرستان فیروزآباد بالاخص محله باغشاه و تمامی عزیزانی که در این چند روز مساعدت های لازم را انجام دادند.

    منطقه دشت پلنگ که دشت وسیع که از باغات زمین های زراعی و دامپروری تشکیل شده و رودخانه دشت پلنگ که از وسط دشت عبور میکند مرز بین استان فارس و بوشهر میباشد. بخشی جزو حوزه استحفاظی فیروزآباد و فراشبند و بخشی از آن حوزه استحفاظی شهرستان دشتی واقع در استان بوشهر هست.

     

    خبرنگار: محمد کریمی

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *