×
×

موفقیت فرزندان قشقایی در مسابقات بین المللی جام دوستی ملت ها در سال ۲۰۱۷

  • کد نوشته: 5047
  • احسان قرقانی
  • ۲۷ تیر
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران،  این مسابقات به میزبانی کشورمان با حضور ورزشکارانی از ۱۳ کشور در رده های سنی مختلف در قالب ۲۸ تیم از ایران و ۱۲ تیم از کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، اتریش، سوئیس، صربستان، عراق، جمهوری آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ارمنستان و لبنان از […]

    موفقیت فرزندان قشقایی در مسابقات بین المللی جام دوستی ملت ها در سال ۲۰۱۷
  • به گزارش قشقایی آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران،  این مسابقات به میزبانی کشورمان با حضور ورزشکارانی از ۱۳ کشور در رده های سنی مختلف در قالب ۲۸ تیم از ایران و ۱۲ تیم از کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، اتریش، سوئیس، صربستان، عراق، جمهوری آذربایجان، پاکستان، افغانستان، ارمنستان و لبنان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ تیرماه جاری در کرمانشاه برگزار شد.

    در این رقابت ها در بخش کومیته رده جوانان در وزن ۵۵ – کیلوگرم آیدا لرکی موفق به کسب مدال نقره شد و در رده نونهالان در وزن ۳۰ – یلدا لرکی مدال برنز این مسابقات را به خود اختصاص داد.

    آیدا و یلدا که عضو تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری هستند پیش از این نیز در مسابقات کاراته قهرمان قهرمانان کشور در بخش کومیته در اردیبهشت امسال که به میزبانی استان خوزستان در اهواز برگزار شد، مقام نخست را کسب کردند.

    آیدا همچنین در رقابت های المپیاد وزارت نفت در سال ۹۵ در اصفهان مقام اول را به دست آورد و قهرمان این رشته ورزشی شد.

    والدین آیدا و یلدا موفقیت فرزندان خود را پشتکار و علاقه مندی آنان به ورزش از جمله کاراته، شنا و ژیمناستیک می دانند که در کنار توفیق در فراگیری علم و دانش و کسب معدل بالای ۱۹ باعث افتخار خانواده، شرکت و استان خوزستان شده اند.

    آیدا و یلدا نیز کسب مدال ها را علاقه مندی و تلاش مضاعف برای عضویت در تیم ملی و حضور در مسابقات المپیک عنوان و از حمایت های بی دریغ پدر و مادر و مربی دلسوز خود خانم مویدی قدردانی کردند.

    این خانواده همکار ضمن قدردانی از توجه مدیریت ارشد شرکت نسبت به امر ورزش، خواستار حمایت همه جانبه باشگاه فرهنگی ورزشی ملی حفاری از فرزندان کارکنان خاصه مدال آوران شدند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید