×
×

اکبری: تیمی متشکل از جوانان و باتجربه ها خواهیم بست

  • کد نوشته: 5113
  • احسان قرقانی
  • ۸ مرداد
  • ۰
  • پس از اینکه فوتبال فارس واقعا به شرایطی رسیده بود که بایستی تعدادی فوتبالیست جوان را معرفی نماید این بار نیز قشقایی بود که دست به چنین اقدامی زد که با آوردن مرد سرد و گرم چشیده فوتبال اصغر اکبری دست به چنین کار بزرگی زد. اصغر اکبری سرمربی با دانش و با تجربه فوتبال […]

    اکبری: تیمی متشکل از جوانان و باتجربه ها خواهیم بست
  • پس از اینکه فوتبال فارس واقعا به شرایطی رسیده بود که بایستی تعدادی فوتبالیست جوان را معرفی نماید این بار نیز قشقایی بود که دست به چنین اقدامی زد که با آوردن مرد سرد و گرم چشیده فوتبال اصغر اکبری دست به چنین کار بزرگی زد.

    اصغر اکبری سرمربی با دانش و با تجربه فوتبال کشورمان درباره شرایط تیم خود به خبرنگار خبر ورزشی اینطورگفت: به لطف خدا و حمایت مسئولان باشگاه شرایطی را فراهم نموده ایم که کل وقت خود را برای جوانان شهر خودمان گذاشته ایم و تیم صد درصد بومی و جوان خواهیم بست.

    اکبری افزود: جوان های بسیار خوبی در این روزها بر سرتمرینات حاضر شده اند که بسیار امیدوار شده ام که بتوانیم با این نفرات حرف های بسیاری در آینده برای گفتن داشته باشیم.

    اکبری ادامه داد: در نظر دارم که تعدادی بازیکن با تجربه که بتوانند دانش فنی خود را به جوانان انتقال بدهند در تیم اضافه نمایم که تیمی متشکل از جوانان خوب و بازیکنان با تجربه را رقم بزنم.

    اکبری در آخر گفت:کاملا مطلع هستیم که کار بسیار سختی را در پیش داریم ولی امید بسیار داریم که با چنین اقدامی به فوتبال شهرمان کمک کنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *