×
×

سرافراز موصلی به عنوان سرپرست نوسازی مدارس فارس معرفی شد.

  • کد نوشته: 5640
  • احسان قرقانی
  • ۶ آبان
  • ۱ دیدگاه
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، در آئین مراسم که معاون استاندار ،و جمع کثیری از مدیران اجرایی اموزش وپرورش ، اصحاب رسانه حضور داشتند دکتر شهری معاون توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور در این آئین گفت: ۱۰۷ هزار کلاس درس توسط خیران یا با مشارکت آنان در کشور ساخته شده […]

    سرافراز موصلی به عنوان سرپرست نوسازی مدارس فارس معرفی شد.
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل روابط عمومی نوسازی مدارس فارس، در آئین مراسم که معاون استاندار ،و جمع کثیری از مدیران اجرایی اموزش وپرورش ، اصحاب رسانه حضور داشتند دکتر شهری معاون توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور در این آئین گفت: ۱۰۷ هزار کلاس درس توسط خیران یا با مشارکت آنان در کشور ساخته شده است.
    علی شهری، با بیان اینکه عملکرد عمرانی نوسازی مدارس فارس بیش از میانگین کشور بوده است،خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۰ درصد کلاس‌های درس کشور که معادل ۱۰۷ هزار کلاس می‌شود یا به دست خیران یا با مشارکت آنان ساخته شده است.
    این مقام مسئول ادامه داد: در طرح ملی بازسازی مدارس کشور، سهم استان فارس از ۱۳۱ هزار کلاس درس تخریبی،۷ هزار و ۳۰۰ کلاس بوده است که عملکرد فارس در این عرصه بیش از میانگین کشوری بوده است.
    معاون توسعه سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:۱۲۶ هزار کلاس درس در کشور بهبود و نوسازی شده که سهم استان فارس در این زمینه ۹ هزار کلاس درس بوده است.
    شهری با بیان اینکه باید به دنبال منابع جدید باشیم و از منابع غیر بودجه‌ای استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: اعتبارات دولتی برای مدرسه‌سازی دیگر پاسخگو نیست
    در ادامه این مراسم،معاون اقتصادی و عمرانی استاندار فارس نیز گفت: در چند سال اخیر ۵۰ درصد فضاهای فیزیکی آموزشی توسط خیرین ساخته شده است.
    رحمانی اضافه کرد: اگر آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس دست به دست هم دهند مشکلات بیشتری را می توان حل کرد.
    وی با بیان این که باید بحث نظارت را جدی بگیریم گفت: در گام اول این امر باید به سمت استاندارد سازی برویم و ساختمان ها رابا کیفیت بسازیم و از این طریق هم عمر مفید بنا و بهره وری از منابع را افزایش دهیم وهم مکانی امن برای دانش آموزان بسازیم. چراکه امروزه در دنیا کشوری می تداند توسعه و رشد کند که نیروی انسانی توانمند داشته باشد و با تکنولوژی روز جلو رود.
    وی از مدیرکل جدید نوسازی مدارس فارس خواست تا از همه ظرفیت های موجود استفاده کند و از توان خیرین بیشتر از قبل برای خدمات رسانی به مناطق محروم بهره بگیرد.
    در این مراسم که چهرهای فرهنگی ،سیاسی ، علمی و احاد مردم قوم قشقایی حضور داشتند ،سر فرار موصلی سرپرست اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس فارس با اشاره به جایگاه رفیع علم در مکتب اسلام خاطرنشان کرد : هنگامی که ،اولین کلام الهی به پیامبر «ص» با اقرا شروع می شود و حضرت علی «ع» خود را بنده کسی که کلمه ای به او بیاموزد می داند و رهبر معظم انقلاب ،بنای شخصیتی دانش اموزان را در گرو نقش بارز امورگاران می داند ،پر وضح است که دانش چه نقش موثری در تعالی بشریت دارد و از این رو بستر سازی برای ماوا و مکان علم به تناسب نیازها نقش موثری دارد که فضای آموزشی است .
    سرپرست نوسازی مدارس فارس ،با تاکید بر رعایت معیارها ی اسلامی در امر مدرسه سازی یاد اورشد : طبیعی است که باید ساخت مدارس متناسب با نیازها ی دستگاه بهره بردار باشد بگونه ای که دانش اموزان از ان لذت ببرند .
    گفتنی است در این مراسم مدیرکل سابق نوسازی مدارس و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز فارس گزارشی از روند ساخت ساز مدارس طی سنوات اخیر ارایه دادند و یک فیلم ۱۵، دقیقه ای از عملکرد نوسازی مدارس در طول خدمت مدیر پیشین این دستگاه اجرایی که از طرف روابط عمومی این اداره کل تهیه شده بود ،پخش شد .
    شایان ذکر است مهندس سرفراز موصلی دارای کارشناسی ارشد زلزله ودر سوابق اجرایی خود، شهرداری کازرون، مدیر اجرایی پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی، کارشناس رسمی دادگستری و… را دارد که برای این سرمایه اجتماعی نظام اسلامی در مدیریت دومین دستگاه عمرانی استان پهناور فارس آرزوی توفیق داریم .
    برپایه همین گزارش مدیران کل نوسازی مدارس استانها طی چند روز اخیر طی نامه های جداگانه انتصاب سرپرست جدید این اداره کل را تبریک و برای وی ارزوی موفقیت در مدیریت نوسازی مدارس فارس کردند.

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “سرافراز موصلی به عنوان سرپرست نوسازی مدارس فارس معرفی شد.”

    1. پیران گفت:

      مهندس موصلی فوق العاده توانمدومقتدرکاردان وموفق است سوابق فوق العاده اودرشهربالاده کازرون تن ندادن به زورشایستگی اوراصدچندان نمایان کرده

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *