×
×

مهندس اسکندرپور رسما شهردار شیراز شد

  • کد نوشته: 5677
  • احسان قرقانی
  • ۱۰ آبان
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، حیدر اسکندرپور از چهره های خوش نام اصلاح طلب در جنوب ایران که در دوران اصلاحات و استانداری دکتر انصاری لاری، ۴سال فرماندار شیراز و مشاور استاندار وقت بود. از جمله سوابق حیدر اسکندرپور می توان به  شهردار بوشهر، شهردار کازرون و معاون سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد. وی در انتخابات […]

    مهندس اسکندرپور رسما شهردار شیراز شد
  • به گزارش قشقایی آنلاین، حیدر اسکندرپور از چهره های خوش نام اصلاح طلب در جنوب ایران که در دوران اصلاحات و استانداری دکتر انصاری لاری، ۴سال فرماندار شیراز و مشاور استاندار وقت بود.

    از جمله سوابق حیدر اسکندرپور می توان به  شهردار بوشهر، شهردار کازرون و معاون سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد.

    وی در انتخابات اخیر ریاست جمهوری(٩۶) قائم مقام ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در فارس بود.

    پس از آغاز فعالیت پنجمین شورای اسلامی شهر شیراز، این نهاد روز بیست و هشتم مرداد ۹۶ از بین پنج گزینه نهایی شورای شهر که متشکل از عبدالحمید معافیان، حیدر اسکندرپور، محمدرضا حسن پور، نادر طیبی و سید احمد موسوی بود عبدالحمید معافیان را با ۱۳ رای به عنوان گزینه پیشنهادی خود به وزارت کشور معرفی کرد.
    وزارت کشور پس از بررسی شرایط معافیان، به استناد تبصره یک ذیل ماده واحده قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان وی را واجد شرایط ندانست و خواستار معرفی فرد دیگری شد که متعاقب آن حیدر اسکندر پور به عنوان دومین گزینه پیشنهادی این شورا به وزارت کشور معرفی شد.

    مهندس اسکندر پور اصالتا از بخش خشت کمارنج، منطقه کلاتو از پدری فارس زبان و مادری قشقایی از طایفه فارسیمدان تیره شیبانی می باشند.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *