×
×

برای حل مشکلات اقتصادی مقداری از سهام باشگاه قشقایی واگذار می شود / هنوز منتظر برگشت طالبی سرمربی تیم هستیم

  • کد نوشته: 6986
  • احسان قرقانی
  • ۲ آبان
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین، روح الله نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت:باشگاه قشقایی از ابتدای فصل از نظر شرایط اقتصادی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و بارها از مسئولان ورزشی فارس درخواست کردیم که حداقل کمک به این باشگاه داشته باشند.بر همین اساس این هفته […]

    برای حل مشکلات اقتصادی مقداری از سهام باشگاه قشقایی واگذار می شود / هنوز منتظر برگشت طالبی سرمربی تیم هستیم
  • به گزارش قشقایی آنلاین، روح الله نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت:باشگاه قشقایی از ابتدای فصل از نظر شرایط اقتصادی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد و بارها از مسئولان ورزشی فارس درخواست کردیم که حداقل کمک به این باشگاه داشته باشند.بر همین اساس این هفته جلسه ای با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه و مسئولان ورزشی فارس برگزار و در نتیجه قرار شد که این باشگاه مقداری از سهام خود را به با هماهنگی کامیاب مدیر کل ورزش جوانان فارس و طیبی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی واگذار کنیم. حتی در این جلسه در مورد مقدار سهام واگذاری و مبلغ صحبتهایی شد.

    مدیرعامل باشگاه قشقایی افزود: نکته دیگری که وجود دارد علاوه بر این مجموعه که خواهان خرید سهام باشگاه قشقایی هستند عده‌ای دیگر هم در تهران این درخواست را دادند که ما خواهان خرید سهام این باشگاه هستیم که در حال حاضر اعضای هیأت مدیره در حال بررسی پیشنهادها هستند.

    وی گفت: اگر باشگاه قشقایی به این جایگاه رسیده که همه خواهان خرید سهام این باشگاه هستند به خاطر هواداران خوب این تیم است که همیشه حامی تیم بودند و در سرما،گرما این تیم را حمایت می‌کردند.

    وی در پاسخ به این سؤال که آیا وضعیت سرمربی این تیم مشخص شده است یا خیر، گفت: خیر، هنوز منتظر برگشت طالبی سرمربی تیم هستیم و در صورت حل مشکلات وی در مراجع قضایی همچنان به عنوان سرمربی کار خودش را ادامه می‌دهد و تا زمان بازگشت وی، مربی تیم همچنان کار را ادامه می‌دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *