×
×

مشکل طالبی به زودی حل می شود

  • کد نوشته: 7007
  • احسان قرقانی
  • ۵ آبان
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین ، چند هفته قبل بود که خبر بازداشت سرمربی تیم قشقایی در جریان بازی با مس کرمان در ورزشگاه پارس شیراز منتشر شد. حاضران در این مسابقه از دستگیری مربی اسبق استقلال شوکه بودند و اخبار مختلفی در این باره مطرح شد و برخی از انتقال او به خارج از ایران […]

    مشکل طالبی به زودی حل می شود
  • به گزارش قشقایی آنلاین ، چند هفته قبل بود که خبر بازداشت سرمربی تیم قشقایی در جریان بازی با مس کرمان در ورزشگاه پارس شیراز منتشر شد. حاضران در این مسابقه از دستگیری مربی اسبق استقلال شوکه بودند و اخبار مختلفی در این باره مطرح شد و برخی از انتقال او به خارج از ایران به خاطر شکایت یک زن آمریکایی خبر دادند.

    با این حال، دیروز پلیس بین الملل نیروی انتظامی اعلام کرد: «در پی انتشار خبری مبنی بر بازداشت سرمربی لیگ یک فوتبال توسط اینترپل، پس از استعلام از فرماندهی انتظامی فارس مشخص شد این خبر صحت ندارد و هیچ گونه بازداشتی از سوی ماموران پلیس بین الملل در ورزشگاه ۵۰ هزار نفره پارس آباد شیراز صورت نگرفته است.»

    با انتشار این اطلاعیه، تصور بر این بود که بازداشت ابراهیم طالبی فقط یک سوءتفاهم بوده. برای اطلاع دقیق از وضع این مربی و پیشکسوت تیم استقلال با مدیرعامل باشگاه قشقایی تماس گرفتیم. روح الله نجف پور در این باره توضیح داد: «طالبی هم اکنون در زندان و البته در داخل ایران است. آن طور که من جویا شدم، این تکذیب از سوی پلیس اینترپل بوده و مسئولان گفته اند که این بازداشت توسط پلیس بین الملل انجام نشده است. به هرحال پیگیر کارهای وی هستیم و امیدواریم که به زودی مشکل طالبی حل شده و به تیم بازگردد.»

    درباره علت بازداشت این مربی هم شایعات و اخبار زیادی به گوش می رسد. مدیرعامل قشقایی شیراز در این باره هم می گوید: «شکایت یک ایرانی تبعه آمریکا باعث شده تا رأی دادگاه به صورت غیابی صادر شود. آن طور که من اطلاع دارم، این شخص یک ادعای واهی را مطرح کرده و به زودی مشکل ابراهیم طالبی حل می شود. ابراهیم طالبی ۱۰سالی است که از ایران خارج نشده است. من بیشتر از این نمی توانم درباره پرونده اطلاعات بدهم و فقط امیدوارم بتوانیم این مربی را به زودی خارج از زندان ملاقات کنیم.»/هوادار

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *