×
×

انعقاد تفاهم نامه دوجانبه فارس-سئول در حوزه بایو تکنولوژی در شیراز

  • کد نوشته: 8386
  • احسان قرقانی
  • ۲۹ دی
  • ۰
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از شیرازنیوز، خضرایی با اعلام این خبر افزود؛ با انتقال دانش و تکنولوژی در این رسته اولویت دار در استان فارس خواهیم توانست بیش از ٣٠٠ نوع داروی گیاهی را در کشور تولید و نیاز بازار را تا بیش از ٧٠ درصد در فاز دوم دوره انتقال در کشورتامین نماید.. […]

    انعقاد تفاهم نامه دوجانبه فارس-سئول در حوزه بایو تکنولوژی در شیراز
  • به گزارش قشقایی آنلاین به نقل از شیرازنیوز، خضرایی با اعلام این خبر افزود؛ با انتقال دانش و تکنولوژی در این رسته اولویت دار در استان فارس خواهیم توانست بیش از ٣٠٠ نوع داروی گیاهی را در کشور تولید و نیاز بازار را تا بیش از ٧٠ درصد در فاز دوم دوره انتقال در کشورتامین نماید..
    وی افزودند، اولین گام پروژه حضور ٧ دانشمند و دستیار برای اموزش به BdS ها خواهد بود و پس از این دوره که با سرمایه گذاری شرکت دانش پژوهان با مدیریت دکتر افشین موحد پور می باشد منجر به تولید هورمون های تقویت ساز و سپس با تکمیل پروژه شروع به تامین مواد اولیه کارخانجات دارویی و گیاهی کشور با اخذ استاندارد جهانی و در گام بعد شروع به توسعه و تولید صفر تا صد برخی اقلام دارویی تا تعداد ٨٠ مورد و سپس به بیش از ٣٠٠ مورد خواهیم رسید.
    سونیا خضرایی تصریح کرد، توسعه کسب و کار با هدف پایداری با افزایش روند توسعه فیزیکی و موسسه مطالعاتی و اشتغال جدید تا سقف تعداد ٢٠٠ نفر مستقر و بیش از ٣٠٠٠ نفر غیر مستقیم تاکنون بزرگترین پروژه در بین رسته های اولویت دار و مورد هدف مطالعات در فارس بوده که دست یاری گر حوزه های علوم پزشکی و سازمان غذا و دارو، کشاورزی ، آی تی و صنعت و معدن را در روند جلسات متعدد به خود دید و انشالله کنسرسیوم شرکتهای دارویی اهورا پیشگام توسعه بایو در کشور خواهد بود.
    خضرایی ادامه داد، هیات طرف قرارداد کره تاریخ ٢٣بهمن به دعوت فارس در شیراز با مساعدت های استاندار محترم فارس، معاون محترم امور اقتصادی و سرمایه گذاری فارس و در تهران با ادامه جلسات اثربخش با معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار و مدیر ملی توسعه کسب و کار آغازگر حرکت مقدس و ارزشمند گردید.
    وی خاطر نشان کرد، انشالله در طول پروژه ،کارگزاران رسته ذیربط با کنترل فرآیند و تسهیلگری در امر توسعه ی فاز های مربوطه، هرچه سریع تر به بخش خصوصی کمک می کند تا این مهم با سرعت کمی و کیفی بیشتر و ایجاد ارتباط موثر بین بخش خصوصی و دولتی ادامه طریق نماید.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید