×
×

تقدیر خانواده استاد فرهاد گرگین پور از دکتر شاهرخ رضایی فر

  • کد نوشته: 27910
  • احسان قرقانی
  • ۲۴ دی
  • ۰
  • همسر و برادر زنده یاد استاد فرهاد گرگین پور، موسیقیدان و آهنگساز برجسته ایل قشقایی با اهدا لوح سپاس از شاهرخ رضایی فر، فعال اجتماعی فرهنگی لر تبار تقدیر کردند. هما بهمن بیگی(دختر استاد محمد بهمن بیگی، بنیانگذار آموزش و پرورش عشایر ایران) همسر و غلامعلی گرگین پور، موسیقیدان و نوازنده برادر زنده یاد دکتر […]

    تقدیر خانواده استاد فرهاد گرگین پور از دکتر شاهرخ رضایی فر
  • همسر و برادر زنده یاد استاد فرهاد گرگین پور، موسیقیدان و آهنگساز برجسته ایل قشقایی با اهدا لوح سپاس از شاهرخ رضایی فر، فعال اجتماعی فرهنگی لر تبار تقدیر کردند.
    هما بهمن بیگی(دختر استاد محمد بهمن بیگی، بنیانگذار آموزش و پرورش عشایر ایران) همسر و غلامعلی گرگین پور، موسیقیدان و نوازنده برادر زنده یاد دکتر فرهاد گرگین پور، استاد و هنرمند موسیقی ایل قشقایی با اهدا لوح سپاس از کوشش شاهرخ رضایی فر، فعال فرهنگی اجتماعی در حمایت از برگزاری مراسم «مجلس فرهاد» در سالن ایوان شمس تهران و «پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط» در سالن اصلی دانشگاه تهران که به مناسبت بزرگداشت آن استاد پر آوازه موسیقی قشقایی برگزار شده بود، تقدیر کردند.
    در بخشی از تقدیر نامه ایشان آمده است؛ فرهیخته زاگرس تبار، جناب آقای دکتر شاهرخ رضایی فر، الوهیت باطن شما نکوداشتی را متجلی گردید که در آن هم نوایی غمنامه¬ها و غمناله¬های اصیل مردی، دیگر بار سر برآورد و غمگنانه شادمان نمود که تنها در مرور زمان، ایل قشقایی اقتدار و مهربانی او را در خواهد یافت.
    شاهرخ رضایی فر، اهل شهرستان گچساران، مدرس دانشگاه و از مدیران ارشد شهرداری تهران است که همواره در ترویج فرهنگ و هنر اقوام در راستای اتحاد و همدلی اقوام کوشا بوده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *